חברת פוליש בתל אביב במחיר החל מ-699שח

פוליש ברקת מתמחה בביצוע כל סוגי העבודות בתחום פוליש בתל אביב, בטיב מעולה ובסטנדרטים גבוהים במיוחד.
פעולת פוליש יסודית שמבוצעת בבית הופכת אותו לנקי, מבריק נוצץ ובית שכיף לחיות בו.

פוליש בתל אביב
פוליש בתל אביב

שיטת העבודה של חברת פוליש בתל אביב ברקת

שיטת העבודה שלנו כוללת ניקיון יסודי רב היקף של כל שטח הדירה, הסרת שאריות של חומרים שנדבקו בעת הקמת הדירה או שיפוצה כמו שאריות של דבק, מלט, בטון, סילקון וחומרים עמידים נוספים. הצוות ממרק כל מרצפת ומרצפת כולל הפוגות ביניהן כדי שלא יישארו מקומות מחוספסים או בעלי גבשושיות.

ההצלחה בפעולות הללו היא הודות לצוותים המעולים והמקצועיים ביותר שלנו המגיעים לבצע את העבודה ובזכות חומרי ניקיון ייחודיים הממיסים כל משטח בעייתי ואינם פוגעים במרקם של המרצפת עצמה.

חברת פוליש בתל אביב ברקת
חברת פוליש בתל אביב ברקת

פוליש בתל אביב – חשיבות מכונת הפוליש

פוליש לרצפה מקצועי ואיכותי נעשה באמצעות מכונת פוליש מקצועית, המכילה בתחתיתה כרית ניקיון ייחודית המקרצפת באופן מסיבי וסיבובי מרצפת אחר מרצפת ברחבי הבית. לכל מכונה קיימות כמה סוגים של כריות והן מוחלפות על פי סוגי הלכלוך שמאתגרים את המכונה.

מחיר פוליש בתל אביב

פוליש ברקת מעניקה שירות יוצא דופן באיכותו לכל לקוחותיה בתל אביב, תמורת מחיר סביר והוגן. הלקוח מקבל תמורה מלאה לכספו כיוון שהפעולות שבוצעו יצרו מהפך בבית, הליטוש והחומרים יחד יצרו שינוי משמעותי בנראותו של הבית שהוא  יפהפה ומבריק.

פוליש בתל אביב מחיר החל מ699 שח

פוליש קריסטל בתל אביב

פוליש קריסטל זהו הפוליש המבוקש ביותר בישראל. באופציה זו המכונה עוברת על המשטחים כשהם יבשים לחלוטין ומחדירה לעומק השכבה הראשונה של המרצפות חומרי ניקוי מיוחדים. הפעולה מתאימה לכל סוגי הריצוף מלבד גרניט פורצלן. שכבת הקריסטל שנותרת על המרצפות יוצרת עליהן הגנה כפולה. הן מפני סימנים הנוצרים תוך כדי גרירת כסאות וציוד והן מפני החלקה מסוכנת על המרצפות.

פוליש בתל אביב באמצעות ווקס אקרילי

אחת השיטות האיכותיות ביותר לביצוע פעולות פוליש שמתבצעות בעיקר בחללים גדולים כמו בתים פרטיים, בתי מלון ומבני ציבור היא שיטת פוליש הווקס האקרילי. מדובר בחומר סינטטי בעל דרגת עמידות יוצאת דופן שהצוות מורח במקצועיות רבה על פני כל השטח, השכבה שנותרת על המרצפות הופכת אותן בעלות ברק ייחודי הנראה למרחוק.