You are currently viewing מעוניינים בפוליש לטווח ארוך?
פוליש לטווח ארוך

מעוניינים בפוליש לטווח ארוך?

האם אתם מעוניינים שהרצפה תיראה נקייה ומרשימה? האם אתם רוצים שכבת הגנה על הרצפה המבריקה? האם אתם רוצים שהאווירה שתקדם אתכם בבית תהייה אווירה מרעננת? ושהאורחים שלכם יתלהבו מהברק התמידי של הרצפה? קראו את המאמר הבא מאת חברת פוליש בגבעתיים, הוא בדיוק בשבילכם, הוא ינחה אתכם כיצד להשיג רצפה מרעננת ונקייה עם ברק תמידי, ומאיזה שגיאות יש להישמר כדי שהפתרון יהיה יעיל ויישמר זמן רב.

האם גם אתם מעוניינים בפוליש לטווח ארוך ולמעשה מאוכזבים מהתוצאה?

כמעט כל אחד מעוניין שביתו יהיה אסתטי ומבריק. בית נקי ומבריק משפיע על ההתנהלות של כל הבית, על חינוך בני הבית לסדר וניקיון וכן הלאה. אך אם לא עושים זאת נכון זה עלול להחטיא את המטרה. במאמר הנוכחי תקראו על 3 שגיאות מיותרות של אנשים שעושים פוליש בביתם ואיך תימנעו משגיאות אלו. אתם מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

זהירות פוליש מחליק!

כשעושים פוליש התוצאה עלולה להיות מחליקה מדי, בעיקר כשעושים פוליש ווקס. הבעיה היא שמעבר לכך שפוליש מחליק הוא לא נעים ומציק, יש בכך גם סיכון של מעידה ופציעה. הפתרון האפשרי לכך הוא לעשות פוליש עם חומר ניקיון מיוחד שפותח בשנים האחרונות ושומר על הרצפה מפני החלקה.

בעיה שכיחה נוספת היא שכשעושים פוליש נותרים על הרצפה סימנים מהמכונה. אם לא מעבירים את המכונה בצורה מסודרת ומחושבת, המכונה משאירה סימנים. הפתרון הוא להעביר את המכונה בצורה של שתי וערב. כך תהיו בטוחים שהעברתם את המכונה בצורה אחידה ולא יהיו הפרשים בין רמת ההברקה משטח לשטח. בנוסף, צריך לדעת שפוליש ווקס מחזיק לתקופה קצרה יחסית. מי שאינו מעוניין לעשות פוליש מדי תקופה קצרה מומלץ לו להעדיף פוליש קריסטלי על פני פוליש ווקס. פוליש קריסטל הוא פוליש שעמיד הרבה יותר זמן.

מעוניינים בפוליש לטווח ארוך
מעוניינים בפוליש לטווח ארוך

לסיכומו של פוליש

כמעט כל אחד מעוניין שביתו יהיה אסתטי ומבריק. אך אם לא עושים זאת נכון זה עלול להחטיא את המטרה. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שהפוליש יהיה יעיל ויעשה את הפעולה המצופה, חשוב להשתמש בחומרים שמונעים החלקה, להעביר את המכונה בצורה אחידה ולדעת לכמה זמן אנו מצפים שהפוליש יחזיק (ובהתאם לכך להזמין את הפוליש המתאים או להזמין מחברת פוליש בבני ברק). אז זהו, הגיע תורכם. עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 שגיאות של אנשים שעושים פוליש אך גורמים לפוליש להיות פחות יעיל. עכשיו הכדור בידיים שלכם. הצעד הבא שלכם לפוליש יעיל ובהתאם לציפיות הוא להקפיד על ההוראות שהזכרנו או הזמינו חברת פוליש בחולון. אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל פוליש מקצועי ומרענן, מעל ומעבר למצופה? צרו אתנו קשר בקישור הבא – חברת ניקיון ופוליש