You are currently viewing מה למדנו מפוליש מקצועי
מה למדנו מפוליש מקצועי

מה למדנו מפוליש מקצועי

הרצפה שלכם שחוקה? זקוקה להברקה? חושבים שהגיע הזמן לפוליש מקצועי? מדובר במחשבה לגיטימית. טיפוח וניקיון זה צורך חיוני בהחלט. אז איך מוצאים חברת פוליש מקצועית שמגיעה לבית עם צוות נחמד ומיומן, שעושה עבודה מקצועית ו'מתקינה' לכם רצפה חדשה? אנו מביאים לכם כמה תובנות שלמדנו מעולם הרכבים בעניין הפוליש…

מה למדנו מפוליש מקצועי לרכבים

כשאתם מתכננים לעשות פוליש לרכב, אתם בוחרים את החומרים הטובים ביותר, מוודאים היטב שאינם גורמים לשריטות, חשוב לכם גם שהחומר לא יהיה יקר מדי. לפני שתתחילו את מלאכת ההברקה אתם ודאי תנסו את החומר במקום מוסתר כדי לבדוק שהוא אכן מתאים לרכב שלכם. אם לא תהיו בטוחים שאתם יודעים את המלאכה תעבירו את הפיקוד לחברת פחחות מקצועית, לא לפני שתנסו לקבל מה שיותר המלצות וחוות דעת על איש המקצוע. כך גם בהזמנת ניקיון ופוליש לבית חשוב לבחור את החומרים הטובים ביותר, לוודא שאינם גורמים נזק לרצפה ושהחומרים לא יהיו יקרים מדי. ולשם כך, לפני ההתחלה כדאי לבדוק את החומר במקום נסתר. אם אתם לא לגמרי בטוחים בעצמכם הזמינו חברת פוליש מקצועית.

מה למדנו מפוליש מקצועי לרכבים
מה למדנו מפוליש מקצועי לרכבים

מה משפיע על מחיר פוליש לבית

וכמו שברכב מה שמשפיע על המחיר הוא גודל הרכב ומצבו, כלומר כמות וגודל השריטות שעליו, כך גם מחיר פוליש בבית נקבע לפי גודל הבית ומצב הרצפה. עבודת פוליש לרכב כוללת: שיוף, ליטוש ומריחת הציפוי ולבסוף מלאכת ההברקה. כך גם בפוליש לבית, זה מתחיל בשיוף וליטוש, לאחר מכן מריחת החומר היטב על פני הרצפה ולבסוף הברקה מקצועית. אולם לא בכל דבר שווה הפוליש לבית לפוליש לרכב. בשירותי פוליש וניקיון לבית אין עלות נוספת לריצוף כהה וכמו כן, בבית ניתן לעשות פוליש קריסטל בכל מצב, גם לשריטות עמוקות ולכתמים קשים. זאת לעומת רכב שפוליש לא יפתור בו בעיה של שריטות עמוקות.

מה משפיע על מחיר פוליש לבית
מה משפיע על מחיר פוליש לבית

פוליש וליטוש לבית – טיפים והמלצות

פוליש וליטוש לבית יכול לקחת כמה ימים, הליטוש מקרצף את שכבת הריצוף העליונה ומיישר את הרצפה מבליטות של אריחים שההדבקה שלהם נחלשה עם השנים, לאחר מכן מוסיף הפוליש את ההברקה המרעננת והריחנית. פוליש וליטוש לרצפה יחדש וירענן את הבית שלכם, יעזור לכם להיזכר בשנים הצעירות…

הטיפים שלנו:

  • פוליש וניקוי רצפת שיש בבית מומלץ לעשות אחת לשלוש שנים.
  • אם אתם מעוניינים גם לצבוע את הבית מומלץ לעשות זאת לפני הליטוש והפוליש, כך שהניקוי של הפוליש יסיר גם את הלכלוך שהצטבר מהצביעה.
  • להשלמת הריענון נקו והבריקו את גופי התאורה בבית (לרוב מה שמתאים לכך זה רק סמרטוט יבש להסרת אבק ולאחר מכן לעבור על הניקיון עם סמרטוט לח במעט).
פוליש וליטוש לבית
פוליש וליטוש לבית

פוליש לכל סוגי המרצפות

התקשרו עכשיו לחברת פוליש ברקת – מומחים ובעלי ניסיון רב בכל סוגי הפוליש לבית, פוליש קריסטל, ווקס ועוד. אנו נותנים גם שירותי ניקיון למוסדות ולבתים פרטיים, ניקוי מרצפות יסודי וליטוש עם המלצות רבות. התעדכנו כאן באתרנו על מחירי מבצע מיוחדים שאנו מפרסמים מפעם לפעם (על אף שגם כך המחירים שלנו הם ללא מתחרים). כאן באתר תוכלו גם להתרשם מהבלוג של פוליש וניקיון המופיע כאן. רוצים פוליש לבית ברמת איכות גבוהה? הזמינו כעת את 'ברקת פוליש וניקיון'! אנו עושים גם פוליש וניקיון חדרי מדרגות הרצליה, פוליש שיש ולכל סוגי הרצפות עם חומר מתאים וידידותי בהתאמה לסוג הרצפה.

פוליש לכל סוגי המרצפות
פוליש לכל סוגי המרצפות