You are currently viewing טיפים לפוליש לרצפה

טיפים לפוליש לרצפה

אין דבר יותר נעים מאשר לראות את רצפת הבית נקייה ומבריקה. הרצפה מקרינה ברק היוצר תחושה של ניקיון מושלם בדיוק כפי שאתם אוהבים. אך כאשר החודשים עוברים ושנה אחת מתחלפת באחרת, מראה הרצפה הבוהק הולך לאיבוד. לאט לאט הרצפה נשחקת ומאבדת את החיוניות, וזהו הרגע להזמין שירותי פוליש.

פוליש ב – 4 שלבים

 

חברת פוליש לרצפה

באמצעות פוליש ניתן לחדש את מראה הרצפה ולהעניק לה את הברק שהלך לאיבוד. ולא רק ברק, ניתן ממש ללטש את הרצפה ולהעלים שריטות. לא צריך רצפה חדשה, פשוט לחדש את הרצפה הקיימת עם פוליש והברקה. והתוצאות פשוט מעולות.

השלב הראשון הוא השלב בו בוחרים את סוג הפוליש. ישנם סוגים שונים של פוליש, וכל אחד מיועד לסוגים אחרים של רצפות. למשל לא נעשה פוליש קריסטל על רצפת פרקט, אלא פוליש ווקס או סילר. מומלץ לא לשחק בדברים האלו, פוליש לא מתאים יגרום לנזק.

כמובן שיש לקחת גם העדפות אישיות כאשר מאפיינים את הפוליש, ואנו מתכוונים למראה הסופי – האם תרצו מראה מבריק או מראה מט. זהו עניין של העדפות אישיות בלבד.

השלב השני הוא בחירת חומרי פוליש מתאימים. ובמידה רבה סוג החומרים קשור לסוג הפוליש שאתם משתמשים בו. אם אינכם עושים זאת באמצעות חברת ניקיון, כדאי שתתייעצו בנקודות המכירה על מנת שתבחרו את החומר הנכון. ואם אין לכם ניסיון, תמיד כדאי לעשות ניסיון קטן במקום נסתר. אתם לא רוצים לעבור עם מכונת הפוליש במרכז הסלון ולגלות כי גרמתם לנזק בלתי הפיך.

השלב השלישי הוא הכנת הרצפה – פוליש עושים על רצפה נקייה. לכן חשוב קודם כל לטאטא ולנקות היטב את הרצפה עם סמרטוט וחומרי ניקוי. אבק וכל סוג של לכלוך יפריעו לפוליש. יתכן כי תדרשו לטפל בכתמים עיקשים בשלב הזה.

השלב הרביעי הוא שלב ביצוע הפוליש. לאדם הממוצע אין מכונת פוליש בביתו, בכל זאת מדובר בציוד יקר. לכן ישנם פתרונות של פוליש ידני או פוליש באמצעות מכונות קרצוף. אך אל תצפו לאותן התוצאות כפי שניתן להשיג באמצעות מכונת פוליש מקצועית. אם בכל זאת אתם מנסים לעשות זאת לבדכם, חשוב לשים דגש גדול על הבטיחות. הדבר הבסיסי ביותר הוא להגן על כפות הידיים ולגעת בחומרים רק עם כפפות.

האפשרות המועדפת היא באמצעות מכונת פוליש מקצועית. תוכלו להזמין חברת ניקיון המעניקה שירותי פוליש לרצפה. כך גם תוכלו להיות בטוחים כי החברה יודעת לעבוד עם סוג הרצפה שלכם ולא תגרום נזק. מי שעושה פוליש כל יום מכיר את כל סוגי החיפויים, ויודע מה לעשות ואיך לעשות.ולא פחות חשוב – יודע גם מה לא לעשות.
שלב הפוליש האחרון הוא שלב ההברקה. כאשר הרצפה יבשה יש להבריק אותה. גם במקרה זה ניתן לעשות עם מכונות ביתיות או שירות מקצועי.

5 טיפים לפוליש לרצפה

  • חומרי הפוליש הם חומרים כימיים מסוכנים ולכן חשוב להקפיד על מיגון הכולל כפפות המתאימות לסוג זה של עבודה, משקפי מגן ומסכת נשימה אשר תגן עליכם משאיפת האדים הרעילים.
  • למרות המסכה, חשוב להקפיד לעשות את הפוליש בחדר מאוורר היטב.
  • מומלץ לנסות את חומרי הפוליש במקום נסתר, למשל מתחת לשטיח או ריהוט שיסתיר את הנזק שעלול להיגרם.
  • היו זהירים עם עצמת המכונה. לחץ גבוה יכול לגרום לנזק לרצפה.
  • ואולי הטיפ הכי חשוב הוא פשוט לפנות לחברת פוליש מקצועית. ורק להקפיד שאתם בוחרים חברה בעלת ניסיון ושירות מקצועי.

 

חברת ברקת – המקצוענים בניקיון ופוליש

פוליש לרצפה
בימינו ישנם סוגים שונים של ריצוף, יקרים ומרהיבים. הריצוף הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של החלל, וחשוב לשמור עליו. ובמסגרת השמירה על הריצוף, יש לבצע פוליש רצפות באופן תקופתי.
הניסיונות לעשות פוליש לבד הם מסוג הדברים שמבטיחים לחסוך לכם כסף, אך בסוף מתגלים כפתרון היקר ביותר. יש לדעת כיצד לעבוד עם סוגי הריצוף והפרקטים השונים. חומרים לא נכונים או הליך לא נכון יכול לגרום לנזק משמעותי ובלתי הפיך. ובשורה התחתונה אתם תבזבזו על זה הרבה זמן יקר.

מעוניינים לחדש את מראה הרצפה? חברת ברקת תעניק לכם שירותי פוליש מקצועיים, באחריות וללא דאגות. אנו מבצעים את כל סוגי הפוליש והליטוש. הניסיון שלנו בתחום מאפשר לנו לבצע פוליש מקצועי, בהתאמה לסוג הרצפה. אנו יודעים לעשות זאת במקצועיות ויעילות, ולסיים עם רצפה מבריקה ללא תקלות.