You are currently viewing פוליש רצפה מחיר
פוליש רצפה מחירים

פוליש רצפה מחיר

פוליש רצפה מחיר וכל הסיבות למה צריך לעשות פוליש לרצפה אחת לשנה-שנתיים. המומחים של חברת פוליש ברקת, חברת פוליש וניקיון עם ניסיון של שנים בתחום, מסבירים כמה דברים שאולי לא ידעתם על השיטות המקצועיות לניקיון הרצפה שלכם.

מחיר פוליש לרצפה תלוי בסוג הפוליש שתבחרו לעשות, מצב הרצפה וכמות הריהוט בבית (טיפ קטן – אם תזיזו את הרהיטים מראש, תחסכו הרבה מאד כסף). נגלה לכם כבר עכשיו שפוליש קריסטל הוא האיכותי אבל גם היקר ביותר.

למה צריך פוליש לרצפה?

פוליש לרצפה ינקה את הרצפה שלכם בצורה יסודית, ובעיקר יבריק וישווה לה מראה מבריק ונוצץ. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל תכל'ס, השאלה הגדולה היא כמה אנחנו אמורים לשלם על כל זה. אז קודם כל נגיד שפוליש לרצפה מתומחר לפי מ"ר ומשתנה בהתאם לסוג הפוליש שתבחרו.

אנו נשאלים פעמים רבות אם שירות פוליש יכול להוות תחליף להחלפת רצפות ישנות. ובכן, החדשות הטובות הן שברוב המקרים, התשובה היא חיובית. חידוש רצפות המתבצע בצורה נכונה ומקצועית מניב תוצאות מדהימות.

פוליש רצפה מחיר
פוליש רצפה מחיר

המראה המתקבל הוא מבריק ונוצץ ממש כמו מרצפות חדשות, תוך שמירה על האופי המקורי של הרצפה. אפילו עין מקצועית תתקשה להבדיל בין מרצפות חדשות לבין מרצפות שעברו פוליש איכותי לרצפה.

חשוב לדעת כי סוגים שונים של פוליש מתאימים לריצוף בחומרים שונים. בעוד ישנם חומרים רבים (חומצת מלח, מי אש וכיוצא באלו) המעניקים לטווח קצר את אותו מראה בוהק – רק חומרי פוליש איכותיים, שמתאימים לסוג הריצוף והמיושמים באופן מקצועי, יספקו את המראה הרצוי לריצוף, מבלי לגרום לו נזקים לאורך זמן.

אם אתם מעוניינים לבצע פוליש לרצפה ניצבות בפניכם מספר אפשרויות. פוליש וקס הוא פתרון אידאלי למשטחי אבן בכלל ושיש בפרט, והוא יעשה את העבודה נפלא בכל הקשור לסוגי אבן אלו, אבל בכל הקשור לרצפות גרניט פורצלן הוא יהיה אפקטיבי הרבה פחות.

מנגד, פוליש קריסטל יתאים גם לאבן ולשיש, הוא גם ילטש את האבן בעדינות רבה ויצפה אותה בחומר מיוחד שמשווה לרצפה שלכם מראה רענן ונפלא, מה שמשווה לבית כולו לוק יוקרתי הרבה יותר. בנוסף ליתרונות אלה, פוליש קריסטל הוא גם עמיד יותר לאורך זמן והוא יהפוך את הרצפה לחסינה בפני שריטות אפשריות.

הברקת רצפת שיש ישנה או חדשה מומלצת בעזרת פוליש קריסטל, הברקה זאת ניתנת לביצוע רק במקרה שהרצפה אינה שחוקה מדי. במידה והריצוף ישן ושחוק תידרש פעולה שונה הנקראת ליטוש אבן, ליטוש הרצפה יעשה עם יהלומים מיוחדים להסרת השכבה הישנה, ותגלה שיש חדש.

פוליש רצפה מחיר

שירותי פוליש הם שירותי השמה של חומר הברקה (המילה POLISH באנגלית פירושה "הברקה") אשר מספק לריצוף בעל מראה ישן את המראה החדש והבוהק, כך שייראה במיטבו. יש מספר סוגים של פוליש והברקה, אולם המשותף לכל הסוגים הוא ציפוי הרצפות בחומר המעניק ברק ומראה מחודש לריצוף.

פוליש רצפה מחירים

לעומת הפוליש, שהוא תוספת שכבה לריצוף הקיים, פעולת הליטוש של הריצוף היא שיוף השכבה העליונה של הריצוף, לחשיפת השכבה שמתחתיה – שכבה חדשה ומבריקה – שנראית ממש כמו ריצוף חדש. שירותי ליטוש לריצוף מתאימים בעיקר בריצוף ישן ובלוי, או בריצוף מוכתם באופן שלא ניתן להסיר.

לאחר הליטוש, מקובל בדרך כלל לבצע גם פוליש עדין, להוספת שכבת הגנה לריצוף המוחלק. חשוב לדעת, שפעולת הליטוש מתאימה לחומרים טבעיים וקשים, כמו רצפת טרצו (זו עם הכתמים בצבעים שונים בתוכה) ושיש. ריצוף גרניט פורצלן, קרמיקה וחומרים סינטטיים אינם מתאימים לתהליך הליטוש האגרסיבי.

גם רצפת פרקט בהחלט צריכה הברקה עם חומרים המתאימים לה בעזרת מכונה, וטיפול בה ישמור עלייה לאורך שנים רבות ומבריקות. ישנם סוגים רבים של פרקטים כאלה שהם מעץ אלון או מאורן, לכן יש להתאים במדויק את החומר המתאים לכל סוג, ולהיזהר מנזקים.

פוליש רצפת עץ

איזה פוליש מומלץ לרצפה שלך

פוליש רצפה מחיר הפוליש נקבע בהתאם לסוגי הפוליש ותנאי השטח. עבודות פוליש קריסטל או עבודות פוליש ווקס אקרילי נבדלים זה מזה משמעותית במחיר למ”ר. חשוב לציין כי על פי רוב, המחיר נקבע על פי שטח מינימלי במטרים רבועים.

כמעט כל חברת ניקיון שתשאלו תמליץ לכם לעשות פוליש קריסטל, שכן הוא נחשב לאיכותי ביותר מבין סוגי הפוליש. מכיוון שבתהליך של פוליש קריסטל חומרי ההברקה מוחדרים אל תוך המרצפות, הפוליש עצמו עמיד במיוחד ונותן תוצאות טובות מאוד. אבל, יש לא מעט מקרים שפוליש קריסטל הוא לא בהכרח הבחירה הנכונה.

פוליש ווקס נעשה על ידי מריחת… ווקס! הווקס הוא חומר דמוי שעווה, שמבריק את הרצפה ומחליק אותה. בתהליך של פוליש ווקס, חברת הניקיון תמרח את הווקס בצורה אחידה על גבי הרצפה באמצעות מכונה עם גלגל מסתובב.

שימו לב שבניגוד לפוליש קריסטל, במקרה של פוליש ווקס, הפוליש הוא חיצוני בלבד. כלומר, אפקט ההברקה נעשה בזכות שכבת הווקס שעל גבי הרצפה ואין תהליך החדרת חומרים לרצפות עצמן.