You are currently viewing איך מורידים כתמים מרצפת שיש
איך מורידים כתמים מרצפת שיש באופן מוחלט ללא שאריות צבע

איך מורידים כתמים מרצפת שיש

איך מורידים כתמים מרצפת שיש מבלי לפגוע בה היא שאלה שמעסיקה אנשים רבים שפונים אלינו. מצד אחד יש כתם עיקש ומצד שני יש פחד לשרוט את המרצפות וכנראה שזה בדיוק הזמן להבין לעומק איך מורידים כתמים מריצוף עדין. לרוב הדרך היא ליטוש.

איך מורידים כתמים מרצפת שיש?

הרבה פעמים יש נזקי שיש הנגרמים מרטיבות ובמצב זה יש לדאוג לייבוש מרבי! ניתן לעשות ייבוש על ידי חול. במידה ונעשה ייבוש חול ועדיין נשארו כתמים יש לחכות מעט שכן לפעמים הם עוברים מעצמם. במידה והכתם עיקש ולא יורד אין לנסות להשתמש בחומרי ניקוי אגרסיביים על מנת לא לפגוע בשיש.

איך מורידים כתמים מרצפת שיש
איך מורידים כתמים מרצפת שיש ללא שריטות

כדי לדעת איך מורידים כתמים מריצוף זה יש להבין איך הכתם נוצר

רצפת שיש היא כמו ספוג ובעצם כל נוזל יכול להיספג בה ולהשאיר כתם בצבע שלו. קפה ישאיר גוון חום, יין אדום וכו.. בעצם הכתם שאתם רואים הוא לרוב יהיה תוצאה של נוזל כזה או אחר שנספג בריצוף. בניגוד לבגד שניתן לכבס או ריצוף מסוים שניתן לנקות או ניגוב מהיר של לכלוך, כתם כזה לא ירד בעזרת חומרי ניקוי.

אז איך מורידים כתמים מרצפות מסוג זה?

ניקיון מקצועי – יסודי – הדרך היחידה להוריד כתמים אלו הם בעצם ללטש את השכבה העליונה. ניתן להיפטר מהכתם על ידי פוליש שיוריד שכבה דקה שאיתה ירד גם הכתם. בגלל שזו הדרך היחידה מומלץ לבחור אנשי מקצוע שיעשו את העבודה מבלי לייצר נזק נוסף. חשוב להשתמש במיכשור מותאם ועדין ולתפעל את המכונה בהתאם לצורך הריצוף.

איך להוריד כתמים מרצפה באופן עצמאי:

דרך נוספת לנקות כתמים אלו היא עצמאית על ידי שכירת מכונת פוליש וחומרים. חשוב לציין שעלות המכונה, החומרים וכמובן הזמן והמאמץ לא חוסכים דבר כי עלויות הפוליש כיום עם חברת פוליש מקצועית הם נמוכות והתוצאות מעולות! חשוב לדעת ששימוש לא נכון במכונה מסוג זה יכולה להיות לא מועילה אך גם ליצור נזק ואף פגיעה ברצפה ובמי שמפעיל אותה ולכן דרך ניקוי זו אינה מומלצת.

מה אפשר לעשות על מנת לזרז ניקוי רצפת שיש?

אם מעוניינים בשינוי קיצוני ומהיר אנו לשרותכם בכל אזור בארץ. בנוסף בסוף עבודת הליטוש ניתן למרוח ווקס בעצמכם או לבקש לשלב פוליש ווקס או קריסטל במריחה המקצועית הכוללת את כל המשטח ביסודיות. שילוב של פוליש קריסטל ישמור על העבודה ויגן על המרצפות לאורך זמן רב יותר. חברת ניקוי במרכז הנותנת שירותים בכל הארץ! אם אתם מחפשים חברת ניקוי בשרון, בשפלה בצפון וכו.. פנו אלינו בהקדם לחידוש הרצפה ורענון הבית