ליטוש מרצפות – המדריך המלא

ליטוש מרצפות למראה בית נוצץ ויוקרתי

האם המרצפות שלכם בבית נראות בלויות ודהויות? האם הן נוטות לתפוס לכלוך? האם יש עליהן שריטות וכתמים קשים? במקרים הללו ליטוש מרצפות מתבקש והוא פשוט הכרח, כל זאת על מנת שהמרצפות יראו כמו חדשות, בוהקות ומבריקות ממש כמו חדשות, לרענון מראה הבית. אין צורך להפוך עולמות ולהחליף את המרצפות, פשוט יש לפנות אל החברה המתאימה מכולן, כזו אשר צברה ניסיון רב בתחום ומעסיקה את מיטב אנשי המקצוע.

דירה בעלת מראה רענן ויוקרתי

על מנת שהדירה שלכם תיראה יוקרתית, אין צורך להפוך עולמות ולקחת הלוואות מהבנק, ליטוש מרצפות הינו רעיון מצוין והוא מוצע במחירים נוחים במיוחד אם תבחרו את החברה הנכונה. ליטוש מרצפות חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים והמיומנים בתחומם, כאלה אשר צברו ניסיון רב בתחום, אנשי מקצוע אשר ידעו להתאים את סוג הליטוש והמכשור לסוג המרצפות. לאחר ליטוש מרצפות לא רק שהן יראו נקיות יותר, בוהקות, מבריקות, ללא שריטות וללא כתמים, הן גם יהיו עמידות יותר בפני רטיבות והן יקבלו מראה ישר ללא הפרשי גובה.

מתי עושים ליטוש מרצפות?

ככלל, ליטוש מרצפות כדאי שיעשה אחת לכמה שנים בכל מבנה בו יש מרצפות. אולם, ליטוש מרצפות מתבקש במיוחד כאשר נכנסים לדירה חדשה שנקנתה מהקבלן, לא תמיד הוא מבטיח בתוך העסקה ליטוש מרצפות. כדאי ללטש את המרצפות כאשר רוכשים דירה יד שנייה וכמובן, לפני שמתכננים למכור את הדירה, הקונים הפוטנציאלים בהחלט יעריכו את הבחירה שלכם לעשות פוליש לרצפות ולחסוך מהם את הטרחה… עם תום ליטוש מרצפות, הבית יקבל מראה נוצץ ונקי, המרצפות יראו מבריקות וכך גם תוכלו לחסוך כספים על חומרי ניקוי, הרצפה תראה נקייה על דרך שגרה. לא משנה עד כמה הכתמים והשריטות על המרצפות היו קשים, הליטוש כבר יעלים את הכל כלא היה.

איך בוחרים את החברה הנכונה?

ליטוש מרצפות נעשה אך ורק בידי מקצוענים, הרי שאם לא כן, ניתן גם לפגום במראה הרצפה. כדאי לבחור חברת ניקיון וליטוש מרצפות העושה שימוש במכשור המתקדם ביותר, כזו שתעניק לכם אחריות, חברה המציעה אנשי מקצוע שידעו להתאים את סוג הליטוש לסוג המרצפת, הרי ישנם אין ספור סוגי ריצוף, ולא רק עובדים מקצוענים יש לבחור, אלא גם כאלה המגלים יחס חם ללקוחות שיענו על כל השאלות ויבטיחו בסופו של דבר עבודה מושלמת.

ליטוש מרצפות – הנה הרצפה שלכם נראית כמו חדשה!

בכל בית, בניין ומבנה, יש מן הסתם מרצפות, אלה נועדו לבלאי עם השנים, הרי כל העת אנשים דורכים עליהן ואנו מנקים אותן עם מגוון חומרי ניקוי חריפים. בשל כל זאת ועוד, נדרש מידי כמה שנים ליטוש מרצפות המתבצע באמצעות חברת ניקיון. חברה אשר בבעלותה אמצעי הליטוש המתקדמים ביותר והיא אחראית על מגוון סוגי ליטוש של מגוון סוגי מרצפות.

לרענן את מראה הבית

אם אתם רוצים לחדש את מראה הבית, ליטוש מרצפות הינו רעיון מצוין, אין צורך  להחליף מידי כמה שנים את המרצפות, הרי מדובר על מוצר יקר מאוד, ליטוש מרצפות בהחלט יעשה את העבודה ולא רק בבתים אלא גם במקומות עבודה, משרדים, מפעלים ומוסדות ציבוריים. באמצעות ליטוש מרצפות הרצפות נראות כמו חדשות  וכתמים קשים שלא ניתן היה להסירם עד עתה, נעלמים כלא היו. המראה המתקבל הוא אחיד, וככלל, ליטוש מרצפות בסופו של דבר גם מסייע לחסוך בכסף על חומרי ניקוי מכיוון שהמרצפות נראות מבריקות ונקיות כל העת.

בחירת החברה הנכונה

ליטוש מרצפות חייב להתבצע על ידי החברה הנכונה, כזו שצברה ניסיון רב שנים בתחום ליטוש מרצפות והיא עושה שימוש במכשור המתקדם ביותר. זאת ועוד, יש לבחור חברה המעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר. ליטוש מרצפות יש להתאים לצרכי הלקוחות, לכל אחד סוג חיפוי אחר המצריך דרך ליטוש שונה, ישנם כאלה שיבקשו גימור מט, וכאלה שיבקשו גימור מבריק. חשוב לבחור חברה שתציע רמת גימור מושלמת, לא כזו העושה חצי עבודה, על מנת שהתוצאות יישארו למשך זמן ממושך. בחרו חברה העושה שימוש בחומרי ההברקה האיכותיים ביותר, כזו שתתאים במדויק ליטוש מרצפות לסוג הרצפות. מומלץ לבחור חברה המגלה סבלנות כלפי הלקוחות, העונה על שאלות ומעניקה מענה בכל זמן נתון. חברה המבטיחה אחריות על העבודה, ואם דבר מה השתבש יש למי לפנות.

חברת ניקיון מקצועית

כמה סוגי ליטוש קיימים?

אין ליטוש מרצפות אחד, ישנם כמה כאלה: ליטוש מרצפות ביהלום, כך ניתן ליישר את המרצפות, למנוע חדירת רטיבות, ישנן כמה דרגות ליטוש ויש להתאים את הדרגה לסוג המרצפת. ישנו ליטוש מרצפות באמצעות בד שמיר, זהו סוג הליטוש אשר יעלה לכם הכי פחות כסף והוא פחות מתקדם. ישנו עוד ליטוש והוא הברקה, זהו ציפוי המרצפות בחומר הנקרא סילר, הוא לא רק מבריק את המרצפות אלא מונע חדירת רטיבות.

ליטוש מרצפות ולמה זה כדאי?

ליטוש מרצפות הוא הכרח המציאות בכל מבנה בו יש מרצפות ולא משנה מהו סוגן מכיוון שהליטוש מתאים לכולן, כמובן נעשה ליטוש בשיטה שונה למרצפות שונות. בכל עת בה אתם נדרשים לליטוש, פנו אל חברת ניקיון מובילה בתחומה, כזו שצברה ניסיון ארוך טווח בתחום ליטוש מרצפות והיא עושה שימוש במכשור המתקדם ביותר.

למה זה כדאי?

עם השנים המרצפות כבר לא נראות כפי שנראו בתחילה. הן מקבלות מראה בלוי ודהוי, הן מתכסות בכתמים שקשה מאוד להסירם, או אז מתבקש ליטוש מרצפות. הליטוש עצמו נעשה באמצעות כמה שיטות, חברה מנוסה תדע להתאים את סוג הליטוש לסוג המרצפות. יש לבחור חברה אמינה המעניקה אחריות על עבודת ליטוש מרצפות, ניתן לבקש מהם מידי פעם להבריק את הרצפה. ליטוש מרצפות מיועד לחדרי מדרגות ומרצפות בבתים, משרדים ומפעלים ובניינים מוסדים, המראה המתקבל הוא שובה עין, הבית יראה כמו חדש ולכן יהיה נעים יותר לשהות בו. אין צורך להחליף מרצפות כאשר הן מתבלות עם השנים, הרי הן ניזוקות מפגעים שונים כולל רטיבות וחומרי ניקוי, ליטוש מרצפות הוא הרעיון הטוב ביותר ומבלי לשבור קופות חיסכון.

על התהליך

ליטוש מרצפות נדרש כאשר אנו רוצים לחדש את המרצפות וליצור מראה בוהק ומבריק, ממש כמו חדש. ומהו תהליך חידוש מרצפות? קודם כל יש להכין את המרצפות לחריצה בין המרווחים, חברת הניקיון תשאב אותם. לאחר מכן ממלאים את החריצים בדבק. לאחר שהדבק יבש מיישרים את המשטח, עושים זאת באמצעות מכונת ליטוש אבן, חשוב מאוד שהמרצפות יהיו בגובה אחיד וללא הפרשים. ליטוש מרצפות יהלום נעשה כמה וכמה פעמים כל פעם ברמה יורדת, אלה הם גריסי יהלום קטנים ועדינים, לאחר מכן, מתקבלות מרצפות חלקות ונקיות משריטות. לבסוף מגיע הגימור המביא להברקת המרצפות, יש לקוחות הבוחרים במט, מבריק, ומט משי מבריק.

אילו מרצפות מלטשים?

ליטוש מרצפות מתבצע על מגוון רב של חיפויים, למשל מרצפות קרמיקה מסוג גרניט פורצלן, ליטוש מרצפות טראצו, ליטוש מרצפות העשויות מאבן ועוד סוגי מרצפות אחרים.

ליטוש מרצפות – מרעננים את מראה הבית!

מרצפות הם אינן עניין שמחליפים כל שני וחמישי, מדובר על מוצר יקר למדיי אשר אמור לשרת אותנו למשך שנים רבות. מטבע הדברים, המרצפות מתבלות עם הזמן, הן פחות מבריקות ומקבלות מראה דהוי. אז מה לעשות? לרוץ להחליף מרצפות? כמובן שלא, יש לפנות אל חברת ליטוש מרצפות מקצועית ועתירת ניסיון.

ליטוש כל סוגי הרצפות

כאשר בוחרים חברת ניקיון יש לבדוק מראש באם היא עוסקת בתחום ליטוש מרצפות והאם מדובר על כל סוגי החיפויים, הרי ישנם סוגים רבים ומגוונים של מרצפות, ואין מדובר על ליטוש מרצפות זהה. ליטוש ישדרג לאין ערוך את מראן, הן כבר לא יתפסו לכלוך בקלות, הן יראו מבריקות, בוהקות וכמו חדשות, וישוו לבית מראה נעים יותר ומושך את העין, בהחלט תרגישו כאילו רכשתם מרצפות חדשות. ליטוש מרצפות מתבצע רק לאחר שהרצפה יבשה לחלוטין, את זאת בודקים באמצעות מכונה מיוחדת אותה אין לכל החברות.

פוליש מרצפות

ליטוש מגוון

על איזה ליטוש מרצפות אנו מדברים? ובכן, מדובר על ליטוש מגוון: ליטוש אבן, ליטוש שיש, ליטוש מדרגות, ליטוש מרצפות שניזוקו, ליטוש מוזאיקות, ליטוש ספי סלטון, ליטוש קירות שיש, ליטוש גרנוליט וליטוש משטחי בטון. כפי שנאמר, מדובר על מגוון רב של סוגי ליטוש והם נעשים באמצעות המכונות והאמצעים המתקדמים ביותר אותם יש לחברת ניקיון. ליטוש מרצפות המתבצע על ידי צוות עובדים מיומן, מקצועי ועתיר ניסיון בתחום.

מהם סוגי הליטוש הקיימים?

ובכן, אין רק ליטוש מרצפות אחד, מדובר על שלושה סוגים: ליטוש מרצפות באמצעות רשת יהלום, זהו ליטוש המחדש משטחים, מסיר שכבות קשות ומסיר כתמים. ישנו ליטוש מרצפות עדין באמצעותו מסירים את המרקם העליון של המרצפות אשר קיבל מראה בלוי ודהוי, נעשה ליטוש ולאחר מכן הברקה קריסטלית עם סילר. הסוג השלישי של ליטוש מרצפות הוא חידוש אבן בליטוש. ניתן לבחור ברמת גימור מט, חצי מבריק, ומט משי מבריק. ליטוש מרצפות יש לבצע על דרך שגרה על מנת לשמור על מראה אסתטי של המרצפות, אין זה משנה אל איזה סוג של חיפויים מדובר, המראה המתקבל הוא פשוט מרשים.