ניקוי בקיטור – לניקוי יסודי מתמיד

כולנו משתמשים במים על מנת לבצע פעולות ניקיון. המים למעשה ממיסים את הלכלוך ועוזרים לנו לפנות אותו בצורה קלה יותר במינימום המאמץ. ניקוי בקיטור בלחץ מים מוסיף לפעולת הניקוי אלמנט פיזיקאלי נוסף של לחץ (שווה ערך לכוח) וזאת באמצעות מכונות ייעודיות אשר משתמשות במים חמים או קרים, עם או ללא תוספת של סבונים וכימיקלים אחרים, על מנת לבצע ניקוי של משטחים מלוכלכים אשר אותם לא ניתן לנקות באמצעים אחרים.

ניקוי בלחץ מים – באלו מקרים?

כאמור, ניקוי בלחץ מים מתאים בכל אותם מצבים בהם הלכלוך אינו יכול להיות מוסר בקלות. מספר הדוגמאות לכך הוא רב וכולל טיפול בכתמי שמן, הידבקויות טיח, צבע ומלט למשטחים לאחר עבודות בנייה ושיפוצים, חבלות צבע (גרפיטי למשל), ניקוי מדרכות, ניקוי אבן, השחרה מצטברת של משטחים ועוד. השיטה מתאימה הן ללקוחות פרטיים (דירות ובתים) והן למפעלי תעשייה ובתי עסק.  ניקוי בקיטור חייב להתבצע ע"י חברות מנוסות ובעלות ידע שכן מדובר בתהליך מדוקדק וקפדני שעלול לגרום לנזק באם יבוצע בידיים שאינן מקצועיות.

חברת ניקיון - פוליש ברקת

לצורך העניין, החברה שתבחרו צריכה להפגין מומחיות בשלוש השיטות הבאות:

• ניקוי בלחץ מים קרים – מתאים לפינוי לכלוך סטנדרטי (כולל ניקיון לאחר שיפוץ) אך לא לשמנים וכתמים קשים אחרים.

ניקוי בקיטור – עבור לכלוך קשה במיוחד (בעיקר לצרכי תעשייה אך גם לצרכי ניקוי מדרכות ושבילים בבתים פרטיים).

• עם/ללא סבונים ודטרגנטים – בהתאם לצורך ובהתאם ליכולות המכונה. ישנן מכונות אשר כוללות גם אפשרות של שאיבת הסבון המוקצף.

על נותן השירות לבחור מבין האופציות הקיימות (מים חמים או קרים), לדעת באילו חומרים נוספים להשתמש ולבחור את לחץ המים הרצוי. ניקוי בלחץ מים יכול להשאיר אחריו משטחים נקיים ומבריקים למשעי במידה והבחירה מושכלת ומתאימה למצב הקיים ולדרישות. במידה ואתם לקוחות פרטיים (ניקוי שגרתי, לאחר שיפוץ וכו'), מומלץ לבחור בחברת ניקיון אשר עובדת עם מוסדות גדולים, מוסכים ומפעלי תעשייה. כך תהיו סמוכים ובטוחים כי מנהל העבודה צבר די ניסיון, וותק ומוניטין על מנת להתמודד מול כל בעיה בצורה הטובה ביותר.