You are currently viewing רצפה לאחר פוליש
רצפה לאחר פוליש

רצפה לאחר פוליש

רצפה לאחר פוליש נראית שונה לחלוטין, חדשה וזוהרת ומשדרת ניקיון ויוקרה. על מנת להבין את השינוי שעוברת רצפה אחרי פוליש יש לראות אותה לפני ואת המרצפות אחרי פוליש.

איך להבריק רצפה ישנה איך להבריק את הרצפה
איך להבריק רצפה ישנה
איך להבריק את הרצפה

פוליש לרצפה – בהנחה שהפוליש נעשה ביד מקצועית ועם חומרים מקצועיים והמכשור המדויק לסוג המרצפות התוצאה היא מדהימה ומחוללת שינוי משמעותי בפני הרצפה ובכל בחלל החדר כולו.  רצפות אחרי פוליש נראות חדישות וללא פגמים, לא הרבה יודעים זאת אך פוליש עושה מעבר לפעולת הניקוי גם פעולת תיקון במידת הצורך. יש ביכולתו של פוליש מקצועי לנקות שריטות ופגמים בנוסף לכתמים ודהיית צבע.

איך להבריק רצפה –  מה חשוב לדעת על פוליש ועל איך להבריק רצפה ישנה ככה שתראה חדשה לגמרי? מכתבה נרחיב על איך להבריק את הרצפה ולמה איך להבריק רצפה ישנה שונה מהברקת מרצפות חדשות יחסית.  פוליש ברקת על איך להבריק את הרצפה ולמה זה הדבר החשוב ביותר שניתן לעשות לפני שיפוץ

מה יש לדעת על רצפה לאחר פוליש ? איך להבריק את הרצפה

רצפה לאחר פוליש
רצפה אחרי פוליש

דבר ראשון חשוב להכיר כי פוליש לרצפה היא דרך מעולה להימנע משיפוץ ולהשיג חידוש מרצפות. רצפה לאחר פוליש טוב תהיה נוצצת ומבריקה ותשדרג את מראה הבית. ישנם סוגים רבים של פוליש היכולים לעשות שינוי משמעותי בפני רצפה אחרי פוליש אך חשוב לבחור נכון את הסוג אותו תזמינו כך שיתאים לסוג המרצפה שלכם.

איזה סוג מתאים כשרוצים רצפה אחרי פוליש כחדשה?

שלושת סוגי הפוליש העיקריים מתחלקים לקריסטל, סילר או פוליש וקס ושלושתם יוכלו לספק לכם רצפה מרשימה נקיה ובמידה ותרצו גם מאוד מבריקה. בכל זאת ישנם הבדלים בתהליכי העבודה הנדרשים בכל אחד מהסוגים האלו ויש חשיבות קריטית להתאמתם לרצפה הרלוונטית.

לדוגמה פוליש מסוג ווקס ניעשה על ידי מריחתו של פוליש ווקס הסמיך על הרצפה כולה באופן אחיד, הווקס מזכיר שעווה ותפקידו לדאוג להחליק ולהבריק את המרצפות. עש להשתמש במכונת פוליש עם גלגל מסתובב ולוודא כי היא עובדת מעולה ומתופעלת באופן נכון על מנת לא לגרום יותר נזק מתועלת, שימו לב שאיש המקצוע אותו שכרתם היינו בעל ניסיון בסוג פוליש זה. סוג פוליש זה נעשה באופן חיצוני בלבד בשונה למשל מבקריסטל כך שכל האפקט הוא מהחומר המרוח בשכבה העליונה.

כשמדובר על פוליש מסוג קריסטל יש לעשות אותו באמצעות מכונה ייעודית לכך שמטרתה לקרצף את הרצפה עם מספר חומרים במקביל ותהליך הליטוש בה היינו במספר שלבים. בכל שלב חברת הניקיון תשתמש בחומר אחר על מנת להחדיר נכונה את כל החומרים הנדרשים אל פנים המרצפות באמצעות הקרצוף.

רצפות אחרי פוליש
מרצפות אחרי פוליש

הסוג השלישי הנפוץ יהיה פוליש סילר שגם הוא כמו פוליש הוקס, יעשה בעזרת מריחתו של חומרים חיצוניים בלבד על גבי הרצפה. בשונה מרוב הסוגים של הפוליש שמטרתם ההתחלתית היא ניקוי. הסילר היינו חומר אטום שנועד להגן ולשמור על הרצפה מלספוג כתמים ולחות ונותן בנוסף את אפקט הברק. תהליך הסילר הוא יחסית פשוט ולא תמיד מחייב מכונה אלא עבודה יסודית ומעל הכל חשוב מאוד לבצע התאמה נכונה בין סוג הסילר למרצפות שלכם! התייעצו עם חברת פוליש בעלת הניסיון והידע המתאים לעזור בכך.

איך לבחור איזה סוג פוליש לרצפה לעשות? איך להבריק רצפה ישנה

בין אם מדובר על בית משרד או חידוש חדר מדרגות – כמעט כל חברת ניקיון תענה לכם על השאלה איזה פוליש לעשות? פוליש קריסטל וזאת מפני שיש לו שם של פוליש איכותי ומוביל בין כל הסוגים. מאולי זאת מפני שהחומרים בסוג תהליך זה מוחדרים לעומק הרצפה ומגיע לשכבות פנימיות, כמו גם היינו בעל עמידות גבוהה, כל זה נכון אך חשוב לדעת כי לא תמיד יהיה הבחירה הנכונה אלא להפך והדבר העיקרי ביותר היינו התאמה נכונה אל המרצפות שלך.

באיזה מצב הרצפה? ניקוי והברקת הצפה

אם תרצו לעשות פוליש למרצפות ישנות שמתפוררות ישנה ומתפוררת יש לזכור כי פוליש מסוגים מסוימים יוכל ליצור נזק. כפי שאמרנו, למשל, מפני שבפוליש קריסטל מכניסים חומרים אל תוך המרצפות על ידי קרצוף מאסיבי, סוג זה יוכל לפגוע משמעותית ברצפה ולהרוס אותה. במידה והרצפה ישנה פוליש שכזה יפורר אותה. אין זה אומר שאי אפשר לעשות פוליש לרצפה ישנה להפך חשוב לחדש מרצפות וניתן לעשות זאת על ידי התאמה נכונה של סוגי המרצפות וסוגי הפוליש. במצב זה יש להעדיף פוליש שיגן ויחזק את הרצפה בנוסף להברקה. במידה והרצפה פגומה, שרוטה או סדוקה תוכלו להזמין ליטושים שיחסכו לכם כסף רב וזמן של שיפוץ ארוך ומייגע.

רצפה אחרי פוליש
רצפה לאחר פוליש

איך מתחזקים מרצפות אחרי פוליש ? איך להבריק רצפה

פוליש אינו מחזיק לתמיד ולכן הזמן אותו ישרוד תלוי גם בתחזוקה שלכם. לרוב יש לעשות חידושי פוליש כל מספר שנים בעוד שחלקם כדאי לחדש כל שנה וזאת בהתאם למצבם.  בעל מנת לשמר את השפעת הפוליש לאורך זמן חשוב להשתמש בחומרי ניקוי המתאימים לכך שלא יורידו את שכבות הפוליש.

רצפה לאחר פוליש | רצפה אחרי פוליש |מרצפות אחרי פוליש | רצפות אחרי פוליש | איך להבריק רצפה | ניקוי והברקת הצפה | איך להבריק רצפה ישנה | איך להבריק את הרצפה