You are currently viewing ניקיון דירה לפני מעבר דירה

ניקיון דירה לפני מעבר דירה

טיפים חשובים לניקיון דירות לפני מעבר דירה (גם החדשה וגם הישנה)

אם יש משהו שכולנו מכירים, זה את הלחץ הזה שאנחנו מרגישים כשאנחנו עתידים לעבור דירה וצריכים להתחיל לפנות את כל הבלאגן שלנו או יותר נכון, להתחיל לעשות סדר בבלאגן ולהעביר אותו בצורה מסודרת (איכשהו) לדירה החדשה, סף הלחץ עולה, כשאנחנו מבינים שאנחנו משאירים אחרינו לא מעט בלאגן ולכלוך, ועם כל הלחץ של המעבר, אנחנו אפילו לא מנקים אחרינו, אז מה עושים?

אז קודם כל, האם אנחנו חייבים?

בהחלט חשוב מאוד לבדוק את זה מול בעלי הבית שלנו, כי אם אנחנו צריכים לעבור דירה ולהשאיר דירה "בצורה שקיבלנו אותה", חשוב מאוד להיזכר איך קיבלנו אותה? האם קיבלנו אותה מלוכלכת ואנחנו היינו צריכים לנקות אותה? או שמא אנחנו קיבלנו דירה מצוחצחת ועכשיו אנחנו חייבים להחזיר אותה באותו המצב?

אז בדקתי, ואני חייב להחזיר נקי, מה לעשות?

בתור התחלה, חשוב לזכור שאם אתם צריכים להחזיר דירה נקייה לפני מעבר דירה, חשוב מאוד להיכנס לדירה החדשה במועד נוח ויחסית רחוק ממה שתכננתם, אחרי הכל, אתם צריכים להתקשר לחברת ניקיון (אנחנו למשל עושים זאת הרבה עבור הלקוחות הקבועים והחדשים שלנו) ואז צריך לקבוע יום שכל הרהיטים יוצאים מהדירה ורק אז כמובן, אפשר לבצע ניקיון מקצועי ואיכותי לדירה לפני המעבר בצורה כזו, שהדירה תיראה כחדשה ללא ספק. (לא לשכוח שאם מדובר בדירה ישנה, מדובר בדרכים אחרות לחלוטין, מוזמנים לקרוא עוד אודות מה עושים במצב של ניקיון דירות ישנות)

ועכשיו, מה לגבי הדירה החדשה?

אחרי שהבנו שאנחנו צריכים לנקות את הדירה שהרגע עזבנו, אין ספק שאין דבר נעים יותר מלהיכנס לדירה חדשה כשהיא נקייה לחלוטין, לא תמיד אנחנו יכולים לעשות זאת אחרי שהרהיטים נמצאים, לפעמים אנחנו צריכים לדאוג לניקיון הדירה החדשה עוד לפני שאנחנו דואגים לניקיון הדירה הישנה. הכל תלוי בכם ובמצב הדירות.

אם בדירה החדשה, אתם מקבלים דירה נקייה או דירה מקבלן, גם אז, רצוי מאוד להיכנס עם חברת ניקיון איכותית לדירה (שוב, אנחנו נשמח לתת לכם הצעת מחיר) ולבצע מהפך איכותי ומקצועי על מנת להפוך את הדירה החדשה למקום החם והנעים שכולנו היינו רוצים, במיוחד לאחר כמה ימים קשים שכאלו של מעבר דירה.

טיפ חשוב לסיכום

אנחנו ממליצים מאוד להיזהר ולהתכונן מראש עם כל הציוד הנדרש, החל מקרטונים חדשים (עדיף מאשר קרטונים אשר עלולים להביא עובש איתם לדירה החדשה) סלוטייפ בכמות נכבדת (לעולם לא תוכלו לדעת בדיוק כמה אתם צריכים אז עדיף להביא יותר מאשר ללכת לחפש באמצע המעבר) וכמובן, חשוב מאוד להתכונן בהתאם לימים האלו של המעבר ולתכנן הכל, עד למקום בו תעמוד משאית ההובלות בדירה הישנה והחדשה באותה מידה. אחרי הכל, אנחנו רוצים להפריע לכמה שפחות אנשים בזמן המעבר וכמובן, רוצים לעשות זאת כמעבר חלק ונעים לכל הדעות, ובעלי הדירות.