You are currently viewing פוליש במחיר מטורף
פוליש במחיר מטורף

פוליש במחיר מטורף

הבית שלכם זקוק לפוליש? מצוין! בשביל זה אנחנו כאן. אנו נותנים שירותי פוליש במחיר מטורף. אתם רוצים להבריק את המשרד לקראת פגישה עסקית? בא לכם לנקות את החנות לפני החגים? התקשרו כבר עכשיו, נשמח לתת לכם הצעת מחיר ושירות ברמה גבוהה, הצוות המיומן שלנו ישמח להבריק לכם את הבית.

פוליש במחיר מטורף

אז איך אנחנו עושים את הפוליש המיוחד שלנו? אנו מקרצפים את הרצפה בעזרת ציוד חדיש ועדכני השומר על הריצוף מחד ומצד שני הוא מבריק את פני השטח. פוליש הוא פתרון קל ונוח עבור רצפות ישנות שדורשות ריענון וחידוש או אחרי שיפוץ בבית המצריך לקרצף את האבק שנדבק ואת הדבק והפסולת שהפועלים הותירו אחריהם. בעזרת המכשור המשוכלל וחומרי ניקוי איכותיים אפשר להוריד את הלכלוך העיקש ביותר. אפילו טיט, אבנית ושומנים דביקים. בגדול, לכל סוג של ריצוף צריך להתאים את הפוליש המתאים לו. להסרת כתמים מרצפת שיש ולרצפת אבן טבעית יתאימו הפוליש הקריסטלי וכן פוליש הברקה. לרצפת טרצו יתאים פוליש קריסטלי. לרצפת גרניט וקרמיקה יתאים פוליש ניקיון. זה בגדול, אך כדי להתאים את הפוליש ואת החומר במדויק לריצוף שלכם הזמינו אותנו לחוות דעת ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות.

פוליש במחיר מטורף
פוליש במחיר מטורף

פוליש למרצפות

אם תרצו אתם יכולים לעשות פוליש למרצפות בעצמכם, ברמה פחות איכותית אבל בכל זאת 'פוליש'… איך עושים את זה?

  1. רכשו חומרי ניקוי המיועדות לפוליש, בחנויות המוכרות מוצרי פוליש.
  2. חשוב מאוד לקנות אך ורק חומרי ניקוי המתאימים לסוג הרצפה. מכונת הפוליש עושה עבודה יסודית ועמוקה בריצוף, כך שחומר לא מתאים יכול לפגום או לטשטש את צבע הריצוף הטבעי.
  3. בעזרת מכונת פוליש למרצפות או באמצעות ברזלית 'העבירו' קרצוף על הרצפה.
  4. עברו בסבלנות וביסודיות על כל הבית, הקפידו לא להשאיר שום פינה או קטע של הרצפה שלא עבר ניקוי. אחרת, היכן שלא ניקיתם ביסודיות יישאר סימן.
  5. בשלב זה אתם יכולים למרוח סילר (בריצוף אבן או שיש). בכדי לשמור על הברק לאורך זמן.
  6. לאחר שהעברתם את מכונת הפוליש אל תשאירו את חומרי הניקוי מדי הרבה זמן על הרצפה (לא יותר מ-15 דקות). עדיף לעשות כל חדר בנפרד כדי למנוע השריית החומרים זמן רב מדי.
פוליש למרצפות
פוליש למרצפות

פוליש לרצפה

אם תרצו פוליש במחיר מטורף, מקצועי ואיכותי, בלי לעבוד קשה, הזמינו אותנו – חברת פוליש לרצפה מקצועית עם ניסיון של יותר מ-20 שנה וציוד מקצועי ועדכני. מומלץ שאנו נעסוק במה שאנו מומחים ואתם תעסקו בדברים שאתם טובים בהם. אנו נותנים שירותי ליטוש רצפות ופוליש בתל אביב ובכל רחבי הארץ, פוליש לשיש, פוליש קריסטל, ניקיון בתים, חדרי מדרגות, ניקוי בית חדש או לאחר שיפוץ, ניקוי חלונות, ניקוי בקיטור, הסרת וניקוי שטיחים מקיר לקיר, ניקיון משרדים ועוד ועוד במחירים אטרקטיביים במיוחד ודילים משתלמים. צרו אתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם. רק אצלנו תקבלו שירות ומענה מושלם לצרכים שלכם. אנו חברת ניקיון ופוליש מובילה הנותנת שירות בפריסה ארצית עם עובדים מומחים ומיומנים בעלי ניסיון רב, שיודעים לא רק לעשות פוליש לרצפה, אלא גם לשמור על הרהיטים והפינות העדינות בבית שלא יינזקו.

פוליש לרצפה
פוליש לרצפה

פוליש לאבן טבעית

כמה מילים על פוליש לאבן טבעית. פוליש לאבן טבעית מצריכה טיפול עדין ומדויק יותר מכל פוליש אחר. פוליש לא מתאים עלול בקלות לקלקל את היופי של האבן הטבעית, הנזק של פוליש לא מקצועי לאבן טבעית יכול להיות כל כך גדול עד שהוא יצריך לרצף מחדש. אבן טבעית היא אבן שחצבו מסלע, וכשמו הוא נותן מראה טבעי ומרהיב לבית, הוא משמש לריצוף מחוץ לבית וגם לריצוף פנים. בתוך הבית מרצפים בדרך כלל עם ריצוף מאבן טבעית שמיוצר בגימור עדין וחלק יותר לעומת ריצוף האבן הטבעית שמחוץ לבית שהגימור שלה נעשה עם בליטות באופן יותר גס כדי לשוות לה מראה יותר טבעי. מה שחשוב לדעת הוא שהאבן הטבעית היא בעלת נקבוביות רבה ולכן הכתמים יותר נספגים בה וניכרים יותר. כדי לשמור על האבן הטבעית יש צורך לתחזק את האבן ולעשות פוליש מדי כשנתיים-שלוש. הזמינו אותנו לפוליש במחיר מטורף מקצועי ואיכותי.

פוליש לאבן טבעית
פוליש לאבן טבעית