You are currently viewing פוליש איכותי לרצפה
פוליש איכותי לרצפה

פוליש איכותי לרצפה

בואו נודה בזה – פוליש איכותי לרצפה יהפוך רצפה ישנה ובלויה לרצפה שנראית כמו חדשה. יותר מכך, פוליש אשר מבוצע על ידי חברת פוליש מנוסה ומקצועית יותיר את הרצפה שלכם נוצצת ומבריקה, ואין ספק שהוא ישדרג את מראה הבית.

עוד ווידוי קטן – מחיר של פוליש לרצפה הוא נמוך בהרבה מהמחיר של החלפת מרצפות, ולרוב ייתן תוצאות לא פחות מרשימות. העניין הוא, שמלבד פוליש, האופציה האחרת היא להחליף את המרצפות בחדשות. תהליך לא רק יקר הרבה יותר, אלא גם יותר ארוך ומסובך.

פוליש לדירה הוא תהליך שבמהלכו מבריקים את הרצפה במהלך מספר שלבים ליצירת ריצוף נקי ומלא ברק. הנסיבות הנפוצות שבגינן מבצעים פוליש לרצפה הן פגמים בריצוף כתוצאה משיפוץ ומרצפות ישנות שאיבדו מחיוניותן.

פוליש איכותי לרצפות

מה מגדיר פוליש איכותי לרצפה

פוליש לרצפה מקצועי ואיכותי ניתן לבצע על כל סוג ריצוף, רצפות ישנות יכולות להראות מבריקות כחדשות. רצפה ישנה לדוגמה תהפוך להיות כשיש, רצפת בטון מוחלקת כזכוכית וכמובן פוליש לרצפת גרניט פורצלן.

הפעולה הנקראת כך היא למעשה קרצוף לניקוי מוחלט לפני ההברקה, לאחר שהשטח נקי מתחילה ההברקה.

כדאי לקחת בחשבון כי לא כל רצפה ניתנת להברקה לדוגמה רצפת גרניט פורצלן שמבצעים רק ניקוי כתמי צבע ורובה. הברקת רצפות היא מענה זול וזמין, פוליש לרצפה הוא חלק גדול משדרוג נראות הבית ויופיו.אם אתם לא מחליפים רצפות,

במקרה כזה פוליש מבטיח ניקוי יסודי, והברקה שתשנה את הרצפה לחלוטין. למעשה, ברוב המקרים פוליש לרצפה הוא בעצם תהליך של חידוש מרצפות ישנות.

פעולת הפוליש מנקה את הרצפות ומנקה את הלכלוך שהצטבר במשך השנים. לעיתים זה בגלל שעבר הרבה זמן והרצפה נשחקה ולעיתים מדובר בדירה שעברה שיפוץ ויש שאריות בניה צבע כתמים של הריהוט הישן שישב במשך שנים על הטרצו או על כל אבן אחרת.

הזכרנו ספציפית טראצו כי לרוב ניתן לראות במרצפות טרצו ריהוט שישב שנים בחדרים ונשאר הסימן של הארונות / המיטה.

פוליש איכותי לרצפה

לעומת הפוליש, שהוא תוספת שכבה לריצוף הקיים, פעולת ליטוש מרצפות היא בעצם פעולת שיוף השכבה העליונה של הריצוף, לחשיפת השכבה שמתחתיה – שכבה חדשה ומבריקה – שנראית ממש כמו ריצוף חדש.

איזה פוליש מתאים לרצפה שלי

איזה סוגים של פוליש לרצפה קיימים בשוק, ואיך נבחר מה מתאים לעשות אצלנו בבית?

קיימים שלושה סוגים עיקריים של פוליש לרצפה – פוליש קריסטל, פוליש וקס ופוליש סילר. שלושת סוגי הפוליש האלו יעשו את הרצפה שלכם מבריקה כמו שתמיד רציתם, אבל תהליך העבודה עם כל אחד מהם יהיה שונה.

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל נעשה באמצעות מכונה ייחודית, אשר מקרצפת את הרצפה עם מספר חומרי הברקה במספר שלבים. בכל אחד מהשלבים חברת הניקיון משתמשת בחומר אחר, וממש מחדירה אותו אל תוך המרצפות באמצעות הקרצוף.

פוליש קריסטל הוא גם העמיד ביותר מבין השניים אך זמן ביצוע תהליך הפוליש הזה ארוך יותר מפוליש ווקס. במהלך הפוליש משתמשים בחומר המעניק למרצפות ברק קריסטלי אך לא מגביר את רמת ההחלקה של המרצפות.

פוליש ווקס

פוליש ווקס נעשה על ידי מריחת, ובכן – ווקס. הווקס הוא חומר דמוי שעווה, שמבריק את הרצפה ומחליק אותה. בתהליך של פוליש ווקס, חברת הניקיון תמרח את הווקס בצורה אחידה על גבי הרצפה באמצעות מכונה עם גלגל מסתובב. שימו לב שבניגוד לפוליש קריסטל, במקרה של פוליש ווקס, הפוליש הוא חיצוני בלבד.

פוליש ווקס פחות עמיד ויותר זול, אך גם הוא מספק תוצאות. בפוליש ווקס קיימת אפשרות גבוהה יותר שתצטרכו לחדש את הפוליש בתדירות גבוהה יחסית.

פוליש סילר

בדומה לפוליש וקס, גם במקרה של פוליש סילר, הפוליש נעשה על ידי מריחת חומר חיצוני בלבד על גבי המרצפות. האמת היא, שסילר הוא לא חומר שמטרתו הראשונית היא נקיון. הוא חומר אטום, ונועד בעיקר לשמירה והגנה על המרצפות מפני ספיגה של לכלוכים ולחות, ו"על הדרך" גם מבריק את הרצפה.

פוליש סילר שונה במעט מהסוגים האחרים ונעשה בו שימוש בעיקר במעבדות, חדרי חשמל ועסקים הממוקמים באזורים עם זרם חשמל גבוה. החומר איתו עושים את הפוליש מכיל בין השאר חומרים אנטי סטטיים, הידועים ביעילותם למניעת התחשמלות. עמידות הפוליש האקרילי גבוהה.

הברקת מרצפות איכותית

איך לבחור איזה סוג פוליש לעשות לרצפה?

כמעט כל חברת ניקיון שתשאלו תמליץ לכם לעשות פוליש קריסטל, שכן הוא נחשב לאיכותי ביותר מבין סוגי הפוליש. מכיוון שבתהליך של פוליש קריסטל חומרי ההברקה מוחדרים אל תוך המרצפות, הפוליש עצמו עמיד במיוחד ונותן תוצאות טובות מאוד. אבל, יש לא מעט מקרים שפוליש קריסטל הוא לא בהכרח הבחירה הנכונה.

לעיתים כל מה שצריך בשביל להרגיש תחושת רעננות בבית הuא שינוי אחד קטן. פוליש לרצפה יכול להוות את אותו שינוי, שיכניס רוח חדשה לבית, תחושה של יוקרה וניקיון. המעבר ממרצפות עכורות, מוכתמות ודהויות למרצפות נקיות ומבריקות יכול להיעשות במספר דרכים אפשריות.