You are currently viewing פוליש חידוש מרצפות
פוליש וחידוש רצפה

פוליש חידוש מרצפות

פוליש חידוש מרצפות כולל הברקת הריצוף עד לקבלת משטח אחיד ומצוחצח. לא הרבה מכירים את שיטת פוליש וחידוש רצפה וחבל. הרבה פונים אל שיפוצים והחלפת מרצפות בהעדר הידיעה שניתן לבצע חידוש פוליש ללא רבב. פוליש הוא למעשה שילוב של עולם הניקיון ועולם השיפוצים, ומאפשר תוצאה כמו לאחר שיפוץ אך בזמן ובעלויות התואמים את שירותי הניקיון. אין ספק שזהו אחד השירותים המשמעותיים והמהפכנים ביותר בשוק המאפשרים שינוי דרסטי ומדהים בעלות לכל כיס.

פוליש חידוש מרצפות

פוליש וחידוש רצפה
פוליש חידוש מרצפות

מה זה למעשה פוליש חידוש מרצפות? יש שנוטים לחשוב שפוליש הוא למעשה דרך לנקות את הרצפה באופן יותר יוסדי מניקוי סטנדרטי ללא מכשור. מחשבה זו נכונה כי אכן הפוליש מאפשר ניקוי יסודי ומעמיק שלא ניתן להגיע אל רמת היסודיות שלא ללא מכונת פוליש ויד מקצועית המתפעלת אותה. אך לא הרבה יודעים שפוליש היא פעולה היכולה להחליף שיפוץ. פעולת הפוליש היא למעשה ליטוש, הורדה של שכבה מהרצפה המאפשרת לשכבה חדשה ונוצצת להיחשף. בעצם, פוליש חידוש מרצפות מאפשר לך להימנע משיפוץ יקר אורך ומתיש ולהגיע לאותן התוצאות על ידי פוליש וחידוש רצפה.

פוליש וחידוש רצפה בזריזות וברמה גבוהה

המטרה בפוליש היא אכן להגיע אל תוצאות מרשימות המראות חידוש מלא של הרצפות ובך מראה שונה לחדר כולו. כאשר חושבים על פוליש חידוש מרצפות יש להבין שלא כל איש מקצוע יספק את אותה תוצאה. חשוב לקחת חברה המתמקצעת בחידוש הרצפה ויכולה לספק לכם את המענה הנדרש. פוליש איכותי יעלים שריטות ומפגעים ודהיות הצבע ולא רק כתמים או לכלוך. בשנים האחרונות נהייתה נורמה של השכרת מכונת פוליש ועשה זאת בעצמך אך זה מאוד לא מומלץ. עבודת הפוליש היא הרבה מעבר למכונה עצמה. יש להתאים את החומרים למטרה ולמרקם המרצפות. אם חומר הניקוי עדין מידי הוא לא ישפיע אך אם אינו מתאים לסוג הרצפה יגרם נזק בלתי הפיך למרצפות. אותו דבר בכל הקשור אל סוג הדיסק הסקוץ' וכו.. שימו לב שגם לאחר התאמת החומר למשטח יש לתפעל נכונה את המכונה.

מעבר לתוצאה לא מספקת יכול להיגרם נזק המתבטא בהפרשים בגובה, מה שיוצר מראה לא אחיד וחלק, כמו גם יכולות להיגרם שריטות או מפגעים שונים. על מנת לא למצוא את עצמכן בניסיונות נשנים ובזבוז זמן וכסף, עשו סקר שור ובחרו איש מקצוע בעל הניסיון הנדרש.

מי אנחנו

חידוש פוליש רצפה
פוליש חידוש רצפה
אנו חברת פוליש ברקת – מובילים בתחום פוליש חידוש מרצפות ועדכניים ביותר בכל הקשור אל מכשור הפוליש המשוכלל בשוק. הציוד האיכותי ומיומנות הצוות שלנו מאפשרת לנו לחדש בתי מגורים ובתי עסקים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים להגיע אל תוצאות מרשימות ביותר וטובת הלקוחות שלנו היא טובתנו ותמיד בראש סדר העדיפות שלנו. אנו זמינים ומספקים ייעוץ והכוונה לפני בזמן ואחרי ביצוע הפוליש. אנו מספקים את כל סוגי הפוליש בניהם פוליש ווקס, לקרמיקה, פוליש לרצפת טרצו, לרצפת שיש, בטון ועוד. הפוליש לרוב הוא מה שגורם ל "אפקט הוואו" כאשר אתם נכנסים לבית או למשרד ומתפעלים ממנו. פעולת הפוליש תספק יוקרה למקום כולו ותנעים את אווירת השוהים בו.

בנוסף אנו עושים עבודות פוליש לתאגידים, עסקים מכל התחומים אזורי חוץ ופנים, ומבצעים פוליש גם לבניינים חידוש חדרי מדרגות. כאשר רוצים להעלות את ערך הבניין אחת הדרכים המומלצות ביותר היא על ידי פוליש. רצפה שעברה פוליש משנה את פני הכניסה והבניין כולו וכמובן חוסכת בעלויות עצומות של החלפת ריצוף ושיפוץ. חברתנו בעלת ניסיון רב בכל הקשור אל פוליש מדרגות ומספקת שירות זמין ומקצועי.

חידוש פוליש

במידה ונעשה בעבר פוליש ניתן לבצע חידוש פוליש בקלות וביעילות. אם הפוליש נעשה לפני כמה חודשים תוכלו בעצמכם להשתמש בחומר ייעודי לכך ולחדש מעט את ההברקה במידה ודהתה מעט. במידה ועברו כמה שנים מומלץ להזמין איש מקצוע שיבצע חידוש עבורך וכך תזכו לחידוש מלא וברק עמיד שיחזיק לעוד זמן רב. ניתן לברר איתנו על דרכים לתחזק ולשמור על הפוליש ובכך לדחות את זמני החידוש. חשוב להבין שככול והפוליש הראשוני איכותי ונעשה בצורה יסודית ומעמיקה תוך שימוש בחומרים איכותיים ועמידים קח יהיה פחות צורך בלבצע חידוש פוליש לעתים תכופות.

פוליש חידוש מרצפות
פוליש וחידוש רצפה

 

ב