You are currently viewing פוליש לבית חדש
פוליש לבית חדש בפריסה ארצית

פוליש לבית חדש

פוליש לבית חדש להסרת חומרי בניה מהרצפה כולל  ניקיון ופוליש לבית חדש הסובל מאבק שיפוצים עיקש. ניתן למצוא בכתבה תשובה לשאלות בנושא פוליש לבית מחיר ואפשרויות ביצוע

פוליש לבית חדש – מדוע צריך?

פוליש לבית חדש
למה צריך פוליש לבית חדש?

ישנה מחשבה מוטעת האומרת כי בית חדש אינו זקוק לפוליש מפני שפוליש נועד לחדש רצפה ישנה. ובכן זוהי טעות מפני שאין קשר בין הדברים. אכן ניתן להשתמש בפעולת הפוליש לחידוש ורענון אך חלק בלתי נפרד מפועלת הליטוש מוקדשת לניקוי לאחר שיפוץ או אחר בניה. אחד הדברים שיותר מסתבכים איתם לקוחותינו הוא הניסיון לנקות בית חדש. להוריד כתמים של חומרי בניה או שריטות שנשארו עקב עבודות הגמר. למעשה פוליש לבית חדש הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנה שלו למגורים.

אז איך עושים ניקיון ופוליש לבית חדש?

ניקיון ופוליש לבית חדש יעשו יחדיו בהתאם לצורך ומצב הרצפה. לעתים יש לבצע פוליש לבית חדש עדין ומהיר בעוד שלפעמים ניקיון ופוליש לבית חדש יבוצעו בכמה שלבים כאשר מתרכזים בהחלקת המרצפות או הבטון משריטות ומפגעים. כך או כך הפוליש יעשה בעזרת מכונת ניקוי ופוליש בשילוב חומרים המיועדים להסרת חומרי בניה שונים.

האם בזכות הפוליש בתים חדשים נראים מבריקים?

לא תמיד צריך לבצע בפוליש הברקה. הברקה וניצוץ הרצפה הוא רק אחד מאפשרויות הפוליש שתפקידו לנקות את הרצפה מחומרים שונים. במידה ואתם אחרי שיפוץ או בנייה אתם מכירים היטב את האבקה הלבנה. כמו אבק לבן וסמיך המכסה את הרצפה כולה. תחילה נראה שעם סמרטוט ושטיפה טובה ניתן יהיה לנקות אותו. אך מהר מאוד מגלים שזה מטרד לא קטן שחוזר פעם אחר פעם וכמעט בלתי ניתן להוריד אותו לחלוטין. האבק הזה גורם לבית כולו להראות עייף בעוד שכאשר מסירים אותו ניתן להנות מהמרצפות החדשות ולקבל את המראה החדש שלו חיכיתם. ניתן להוסיף הברקה מיוחדת ובכך להגיע אל ניצוץ מקסימלי ותחושת מראה. אך אין לזה בהכרח חובה פוליש ווקס כשמדובר על פוליש לבית חדש.

פוליש לבית מחיר לכל כיס?

פוליש לבית השוואת מחירים
פוליש לבית מחיר ועלות מול תועלת

בהחלט ניתן למצוא פוליש לבית מחיר סביר ונוח. לרוב כאשר עושים בנושא פוליש לבית השוואת מחירים מגלים מחירים מפתיעים ונוחים. לרוב יכלול פוליש לבית מחיר של כמה מאות שקלים עולל החומרים והעבודה. ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ולהקל בהרבה על תהליך הכשרת הבית למגורים על ידי עבודת פוליש מקצועית וממוקדת.

שימו לב שלרוב איננו מנסים לתקן לבד את המכונית או את המזגן אך יש לא מעט שמנסים לבצע עבודת פוליש עצמאית למרות שאין בכך כמעט חיסכון של כסף והסיכוי לייצר נזק הוא גבוה. חשוב להבין שפוליש כולל לא פעם עבודה עם דיסק והתאמות קריטיות של סוגי חומרים וספוגי גלגל למכונה על מנת לא לפגוע במרצפות אך מצד שני להיות מספיק יעילים לחולל את השינוי המבוקש. שימו לב שזוהי עבודה שיש לבצע במקצועיות רבה ולכן אין היא מומלצת לאנשים שאינם בעלי ניסיון.

פוליש לבית חדש בעד ונגד?

פוליש מקצועי – אז אין לנו כל כך נגד. כאשר העלות בכסף נמוכה והתועלת כה גבוהה אין ספק שאנו ממליצים בחום  על פוליש לנכס חדש. זכרו שבין אם תרצו לגור שם או בין אם תרצו להשכיר או לשכור, פעולה שכזו רק תעלה את ערך הנכס כמו גם את ההנאה שלכם מהשהייה בו. מה גם שאם ישנם עדיין חומרי בניה כאלה או אחרים על המרצפות חובה להיפטר בהם בהקדם ולנשום אותם כמה שפחות. שימו לב לבריאות הגוף והנפש וזכרו שהבית הוא המקום בו אתם שוהים לא מעט,  ישנים ואוגרים את כוחותיכם להמשך פעולותיכם. השקיעו את הנדרש על מנת להפוך את הבית למקום נקי ונעים.

 

ניקיון ופוליש לבית חדש
פוליש לבית חדש בפריסה ארצית