האם כדאי לעשות פוליש

 

זאת שאלה שאנשים רבים מתלבטים עליה ולא תמיד הם מגיעים להחלטה. אז אם גם אתם מתלבטים האם כדאי לעשות פוליש או לא, אנו, בתור חברת ניקיון בפריסה ארצית, רוצים לספר לכן באיזה מצבים כדאי ובאיזה מצבים לא כדאי. להזמנת השירות כמו גם קבלת ייעוץ, אתם יכולים ליצור אתנו קשר בכל עת.

במקום להחליף את הרצפה

אין לכם תקציב להחליף את הרצפה השרוטה והמיושנת? רוצים לחסוך כסף ובכל זאת לקבל רצפה נקייה, חלקה ומבריקה, בשביל זה בדיוק קיים פוליש לרצפה. בתהליך זה מסירים את השכבה הפגועה וחושפים את השכבה שמתחת שלא נפגעה ואז מבריקים אותה. במצב כשאי אין כל טעם להתלבט האם כדאי לעשות פוליש או לא. מתי לא כדאי לעשות פוליש ויש להעדיף להחליף את הרצפה? כאשר מדובר במרצפות סדוקות-   שום תהליך ליטוש לא יעזור במצב כזה.

לאחר שיפוץ

רצפה לאחד שיפוץ בהחלט לא נראית טוב, היא יכולה להיות מכוסה צבע וגם להיות פגועה מהתהליך בעקבות סיבות שונות. במצב כזה כדאי להזמין שירות ליטוש מרצפות. יחד עם זאת, קחו בחשבון שאם הרצפה שלכם עשויה אריחי קרמיקה, לא ניתן לעשות פוליש לחומר זה. במקום זאת עושים ניקיון יסודי בעזרת החומרים המתאימים.

גם את המטבח אפשר להציל

החומר הכי יקר בבית הוא השיש במטבח שלכם. החלפתו עלולה לעלות לכם עשרות אלפי ₪. אם הוא לא סדוק, עדיף לבצע לו ליטוש ופוליש בדיוק כמו שעושים לרצפה או למדרגות הבית. אפשר להגיע לתוצאות יפות מאוד במקרים כאלה, קחו זאת בחשבון. התייעצו עם מומחים בנושא פוליש לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית.

מיתוג

מרשל מקלוהן, חוקר תקשורת, אמר פעם שהמדיום הוא המסר. רוצים לשדר ללקוחות שמבקרים אתכם שיש לכם רעיונות מבריקים? שאתם חברה מבריקה, הפסיקו להתלבט האם כדאי לעשות פוליש ופשוט עשו זאת. רצפה מבריקה לא משדרת רק ברק אלא גם הקפדה על סגר וניקיון ואלה הם תכונות חשובות לכל עסק.

לפרטים והזמנת צוות ניקיון יסודי בכל חלקי הארץ, השאירו פרטים באתר או צרו קשר טלפוני בכל עת. אנחנו כאן למענכם.