You are currently viewing איך מנקים שטיחים
איך מנקים שטיח פרסי

איך מנקים שטיחים

חברת פוליש ניקיון ברקת ממליצה – איך מנקים שטיחים ומה השיטות היעילות ביותר? אנו מכירים את שואב האבק אך מה עם הכתמים לא יורדים? על מנת להבין איך מנקים שטיחים יש קודם להבדיל בין הסוגים. התשובה לשאלה – איך מנקים שטיח שאגי תהיה שונה מהשאלה איך מנקים שטיח פרסי וכך הלאה.

ישנם בשוק כמה סוגים של שטיחים. כאלה בעלי שערות צפופות, קצרות ארוכות, בעלי סיבים קשים או רכים, צמר וכו.. כמו כן יש להבדיל בין שטטיח נייד לבין שטיח מקיר לקיר שפעולת הניקוי תהיה בו שונה. במידה ויש כתמים כבדים ניתן לפנות אל ניקוי שטיחים מקצועי

סלון איך מנקים שטיחים
איך מנקים שטיח עם כתמים עיקשים שלא יורדים בקלות

איך מנקים שטיחים עדינים?

ניקוי שטיח עדין הוא נושא נפרד. לדוגמה ניקוי שטיח פרסי צריך להעשות באופן עדין. הוא שטיח שנשמר לאורך שנים ועשוי בצפיפות סיבית גבוהה. כמו שיש בבגדים ניקוי יבש כך השטיח הפרסי הוא העדין שבהם וזקוק לטיפול ייחודי. בכל הקשור לשטיח זה פנו אלינו, חברת ניקיון בשרון ובמרכז בפריסה ארצית! ניתן לכם הכוונה מדויקת וזהירה על מנת לא לעשות נזק נוסף למרקם הסיבים.

מיון סוג הכתם

הרבה פעמים כאשר מדובר על ניקוי משרדים או בתים עם פעילות מרובה לא שמים לב שיש כתם רק לאחר זמן מה. לאחר שבדקתם את סוג השטיח שלכם חשוב לא פחות להבין ממה נוצר הכתם. חומרים שונים פועלים על כתמי שמן, צבע, דם ועוד. גם שריטות ושפשופים יכולים להראות כלכלוך שאינו יורד. חשוב להבין את סוג הכתם על מנת להתאים לו את החומר על מנת לא להחמיר את המצב. כמו גם במידה ומדובר על רצפות, יש להתאים פוליש ווקס יהלום או רגיל.

איך מנקים שטיח
איך מנקים שטיח שאגי ולמה מומלץ באוויר הפתוח?

איך מנקים שטיחים שלבי פעולה

נתחיל עם שטיחים שניתן להזיז. עליכם לרכוש מברשת בעלת שערות קשות ולהבריש היטב את השטיח על מנת להפריד בין הסיבים ולהוציא מה שניתן מהלכלוכים. עדיף לעשות פעולה זו באוויר הפתוח שכן היא לרוב מוציאה המון אבק. החומרים המיועדים לניקוי שטיחים לרוב לא ידרשו ממכם שטיפה במים אלא הקצפת החומר וייבוש השטיח. ככה שאם ניתן להוציא אותו מהבית אל השמש גם לייבוש וגם עד שריח החומר יתנדף זהו הפתרון הטוב ביותר. לבסוף אפשר לשאוב את השטיח על מנת להשלים את הפעולה.

ומה עם יש לי שטיח מקיר לקיר

מומלץ להשתמש בחומר שמתייבש בקלות ולהתרכז בשיטות שאיבה וקירצוף עם מברשת גסה. חומרים אגרסיביים או רטובים מידי יוכלו ליצור בעיה גדולה יותר ולהביא למצב של הסרת שטיח מקיר לקיר בחדר כולו. ניתן להתייעץ עם חברת ניקיון מקצועית. אנו נשמח לענות לכם ולהכווין אתכם בנושא.

הפתרון היעיל ביותר הוא זמן. על מנת להוריד את הכתם בעצמך במהירות ויעילות יש לעשות זאת סמוך לזמן בו התלכלך השטיח. ניתן להשתמש בחומרים הנמצאים בבית כמו סודה לשתיה להורדת כתמי דם, שתן, דיו ועוד. במידה והכתם נמצא בשטיח כבר הרבה זמן תוכלו לנסות תמיסות מוקצפות העוזרות לו לעלות אל פני השטח. לנושא חדר מדרגות אפשר להיכנס לכתבה חידוש מדרגות

איך מנקים שטיח פרסי
איך מנקים שטיח פרסי

ניסית הכל וכלום לא עוזר

אם השטיח מלוכלך ושום חומר וצורת ניקוי לא עזרו אפשר לפני שמוותרים עליו לעשות לשטיח ניקוי בקיטור הידוע כדרך היעילה ביותר להורדת כתמים! ניקוי זה הוא אופן הניקוי היעיל ביותר, כך שאת הלכלוכים שלא הצלחת להוציא בדרך אחת סוף סוף יעלמו והשטיח יחזור לשימוש במצבו הנעים והמזמן. ניקוי בלחץ גבוה ימיס את הלכלוך במהירות ויתן מראה חדש לשטיח אשר אתם מעוניינים לנקות.

פוליש לרצפה – אנו מספקים בנוסף לניקוי שטיחים שירותי פוליש כמו גם אנו נותנים שירותי ניקיון לרהיטים, בתים ודירות בכל אזורי הארץ. ניתן לקחת חבילות ניקיון המשלבות כמה דברים או פריט אחד. פנו בהקדם לפרטים נוספים, עזרה והכוונה.

איך מנקים שטיחים | איך מקים שטיח | איך מנקים שטיח פרסי | איך מנקים שטיחים שאגי