יתרונות של ליטוש שיש ביתי עם חברת ניקיון מקצועית

מדוע המחשבה על התחמקות מהזמנת חברת ניקיון מקצועית היא הרבה פעמים – טעות? מה יכולה חברה מקצועית ליישם עבור ציבור לקוחותיה שיהיה קשה ליישם לבד? כיצד ייראה השיש שלכם אחרי ליטוש שיש מקצועי של חברת בוטיק לניקיון ביתי ומשרדי?

living-room-275837_640

כאשר הלקוח הביתי או המשרדי ניצב בפני החובה לנקות את ביתו – עולה השאלה האם להזמין ניקיון מטעם חברה קבלנית או לנקות לבד ולחסוך בהוצאות התפעוליות? בדומה לתחומים רבים בטכנולוגיה העילית, גם תחום הניקיון עבר חידושים וגלגולים רבים, וכיום ניתן לומר שלחברת ניקיון טובה יש מה להציע לכם באופן ניכר הרבה יותר בהשוואה לעבר, ולא רק בשל טיב העובדים או התפתחות הטכנולוגיה עצמה, אלא בעיקר בשל התפתחות תעשיית החומרים הכימיים לניקוי משטחי שיש קשי-ניקיון. אם גם אתם סובלים מחומציות לבנה על שיש המטבח כי בעבר השתמשתם בחופזה במלח לימון לניקוייה, או אם גם בשירותים שלכם יש לכלוכים שקשה לנקות, חברת הניקיון היא הפתרון לבעייתכם.

ליטוש שיש עם חומרים איכותיים בלבד

יש לכם חריצים של לכלוך בתא השירותים שלא הצלחתם להסיר? שיש המטבח כבר לא במגע החלק והנקי שהייתם רגילים אליו? חברת ניקיון שהינה מקצועית ומנוסה תיעזר בחומרים ייעודיים בלבד, על בסיס מכשירי ניקיון זעירים ורגישים שיהיה באפשרותם להסיר את הכתמים ולשמור על השיש שלכם.

bathroom-490781_640

פוליש למרצפות

אם נשליך את נושא הניקיונות הקטנים שהודגם לעיל – על הרצפה שלכם, השמים הם הגבול. מכשירי ניקוי בקיטור, כולל מכשירי התזת סילון ינקו במהרה את בתיכם. אנו מכירים את החשש מהשימוש בהם, משום שזרם גבוה יכול לפגוע בחפצים דוממים שבירים, אך אל דאגה: חברת ניקיון מקצועית צריכה לדאוג שהשטח יהיה פנוי וסטרילי, ולאחר שהבית נקי – יוחזרו החפצים השבירים. עם פוליש למרצפות גם רצפת שיש ישנה במיוחד תחזור לימים שהבית היה חדש.

ניסיון רב עם שיש מסוגים שונים

הנה טיפ חשוב שכדאי לזכור: זה לא סוד שמלח לימון מנקה אבנית, אך על רוב סוגי השיש זה חומר שיכול להיות מזיק, בעוד חומרים ייעודיים של חברת ניקיון יכולים גם לנקות את השיש וגם לשמור עליו שלם וכמו חדש לאחר ליטושו.

כדי לשמור על המוניטין ועל מרוצות הלקוחות, חברת ניקיון המכבדת את עצמה תספק שירותי ליטוש שיש מכל סוג שהוא – ב-0% טעויות ו- 100% הצלחה. את זה ניתן לממש רק בעזרת אנשי מקצוע המתמחים בכל סוגי ליטוש שיש ובכל סוגי הפוליש, ויודעים להתאים לכל חומר את מסיר-האבנית שלו – כלומר החומר שמנקה וגם שומר עליו כמוצר חדש.

עבודה על פי אמות מידה מקצועיות בלבד

עבודה של חברת ניקיון המיישמת ניקוי בקיטור, שוטפת את הבית עם מכונות שטיפה בלחץ ודואגת להתחלה טובה לתהליך ליטוש שיש מושלם – היא עבודה שלא צריך לחשוש לתוצאותיה גם אם המצב המקורי של הדירה חמור ביותר: הדירה נמצאה מוזנחת, שופצה ללא ניקיון וכד'.

ליטוש שיש ברמה אחרת

עם ברקת פוליש תוכלו להגיע רחוק בכל הקשור לניקיון הבית או המשרד, עם דגש על אספקת רכיבי שיש נקיים ומבריקים: רצפות מלוטשות אחרי פוליש, אסלות של שירותים שעברו ליטוש שיש ברמות הגבוהות ביותר ומשטחי עבודה במטבחים ומלתחות שניתן לראות בבואה שלכם מבעדם.

כאשר אנחנו מבצעים עבורכם את הניקיון – היו בטוחים שאתם בידיים הטובות ביותר, והנכס שיימסר לכם יימסר לכם נקי ומפואר עד מאד והשיש – מלוטש למשעי!

למידע כולל על ליטוש שיש פנו אלינו ונשמח להעמיד לרשותכם את כל הניסיון שצברנו בתחום.