You are currently viewing איך עושים פוליש לרצפה ישנה
איך עושים פוליש לרצפה ישנה כך שתראה חדשה לחלוטין

איך עושים פוליש לרצפה ישנה

הרבה תוהים איך עובד תהליך ליטוש. איך עושים פוליש לרצפה ישנה ובכלל מה זאת הפעולה הזאת שמשנה לחלוטין את פני החלל והופכת כל חדר ליוקרתי ונעים לשהות בו? פוליש לרצפה ישנה אך גם לרצפה חדישה יכול רק להוסיף ובעצם לתת מראה של צחצוח. רצפה פחות נקייה אך מבריקה לרוב תתן תחושת ניקוי גדולה יותר מרצפה נקייה אך ללא הברקה וכאן נכנסת עבודת הליטושים לתמונה.

איך עושים פוליש לרצפה ישנה כך שתראה מבריקה ?

אז דבר ראשון יש להבין איך עובד תהליך זה. ישנה מכונת פוליש המורכבת מעבודת ניקוי וקרצוף. מיכל שבו נמצאים המים וחומרי הניקוי שיוצאים מהתחתית. בתחתית ישנו גלגל המחובר בציר המסובב אותו בתנועות מעגליות תוך דחיפה של המכונה ברחבי השטח. על הגלגל יש להלביש סקוץ' קרצוף. ישנם כמה רמות של עבודת ליטוש. ישנה אפשרות לניקוי עדין ללא צורך בקרצוף ולעתים, לרוב ברצפות ישנות יש צורך בניקוי עמוק ובעצם הורדת השכבה העליונה של הרצפה.

אז מה זה בדיוק עושה?

במקום להחליף ריצוף מאפס אפשר לעשות ניקיון יסודי לבית – ניתן לראות את עבודת הפוליש כמו פילינג לעור. לאחר שמורידים שכבה עליונה של העור ישנו עור חדש ובריא. כך גם הרצפה מגלה שכבה חדשה נקייה ובוהקת יותר מזו שהייתה עם כתמים או שצבעה דהה. כמו פילנג שיש קל בינוני או עמוק כך גם ברצפה. יש להתאים את סוג חומרי הניקוי וסוג הספוג, סקוץ' המתחבר לתחתית המכונה כך שיהיה מספיק חזק להוריד את מה שצריך מהרצפה אך בלי לפגוע בה.

ליטוש לרצפה ישנה מהיום למחר

חברת ליטוש רצפות ברקת מציעה את שרותיה גם בהזמנות של הרגע האחרון. ליטוש רצפה ישנה בפרט, יש לדעת איך לעשות, איך לתפעל את הדף המכונה ואילו חומרים וספוגים להשתמש מתי. הרבה פעמים יש להחליף ציוד בשטח לפי התוצאות בזמן אמת ולכן התשובה לשאלה, איך לעשות ליטוש לרצפה ישנה היא במקצועיות זהירות ויסודיות. עוד על ניקוי דירות ישנות בקישור הבא

האם יהיה הבדל

בתור חברת פוליש במרכז שעובדת בכל רחבי הארץ ובעלת ניסיון רב.. אנו יכולים להגיד בוודאות שכן. השינוי שנגלה הוא לא יאמן והתוצאות מרשימות ביותר. החדר כולו מקבל אפשט של WOW שלא ניתן לפספס את השינוי. אם אתם זקוקים להזמין חברת ניקיון בירושלים, בשפלה, בצפון וכל חלקי הארץ, אנחנו זמינים לכם

איך עושים פוליש לרצפה ישנה | איך עושים ליטוש לרצפה ישנה |ליטוש לרצפה ישנה