ליטוש אבן – לא חייבים לקנות מרצפות חדשות

האם אתם מעוניינים לחדש את הריצוף בבית? לא יכולים להרשות לעצמכם מרצפות חדשות? הפיתרון הטוב ביותר הוא ליטוש אבן, ולא סתם ליטוש אלא כזה המתבצע על ידי חברה מובילה בתחומה, חברת ניקיון בעלת המכשור הכי מתקדם בתחום.

איך מוצאים את החברה הנכונה?

מן הסתם ומטבע הדברים ישנן הרבה חברות העוסקות בתחום של ליטוש אבן, אבל ישנן רק כמה חברות באמת מקצועיות. יש לאתר ברשת חברת ניקיון העוסקת בתחום, בעלת וותק רב והמעסיקה את מיטב אנשי המקצוע. חברה המחזיקה את הציוד המתקדם ביותר על מנת לבצע ליטוש אבן כנדרש. מומלץ למצוא חברה אשר לא רק מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר, אלא אנשים המעניקים יחס חם ואישי ללקוחות, חברה בעלת מערך פריסה ארצי המעניקה שירותים הן לתושבי הצפון, המרכז והדרום.

ליטוש אבן בצורה מקצועית

ליטוש אבן חייב להתבצע בצורה מקצועית, יש לפני כן לוודא שהרצפה יבשה. ליטוש אבן מתאים למגוון רב של מרצפות מסוגים שונים וניתן לעשות זאת בכל מקום בו יש מרצפות: בדירות, בתים, חדרי מדרגות, מוסדות ציבוריים, מפעלים ומשרדים. אם רוצים לבדוק שאכן הרצפה יבשה יש לעשות זאת באמצעות מכשיר מיוחד הבודק את התשתית.

שלושה סוגי ליטוש אבן

ככלל, ישנם שלושה סוגי ליטוש אבן: ליטוש רשתות יהלום, כך בדיוק ניתן לחדש משטחים, להסיר כתמים ושכבות קשות או עד מתקבלת גלזורה חדשה. ישנו ליטוש יהלום, בצורה זו מסירים את המרקם העליון של המרצפות, מרקם אשר נשחק במהלך השנים ונעשה דהוי ובלוי ולאחר ליטוש אבן נעשית בדיקה קריסטלית או סילר. ישנו גם ליטוש אבן ושיש על ידי דיסק יהלום, מבצעים פתיחת פוגות בעובי של מ"מ ועד 2. אם יש רווחים ברצפה ממלאים אותם בדבק ומוסיפים פיגמנט המתאים לגוון האבן. ולבסוף תגיע פעולת ליטוש אבן, זו גם מביאה ליישור הרצפה. הלקוח יכול לבקש מראה מט, מבריק או חצי מבריק.

על אילו מרצפות מדובר?

ליטוש אבן נעשה על כל סוגי המרצפות הללו: גרניט פורצלן, ליטוש שיש, ליטוש אבן חלילה, ליטוש אבן שומשום, ליטוש שיש פרלטו, ליטוש מרצפות טרצו, ליטוש מרצפות טרקרוטה וליטוש טרווטרין. המראה המתקבל הוא מרהיב ובוהק.

ליטוש אבן קרמית