מהו ליטוש אבן? המדריך המלא

מהו ליטוש אבן?

אם אתם רוצים רצפה בוהקת ומבריקה, כזו הנראית ממש כמו חדשה ומבלי להיכנס לחובות בשל עלות מרצפות חדשות, הפיתרון הטוב ביותר הוא ליטוש אבן. לאחר אותו ליטוש, המרצפות יראו רעננות יותר, יפות יותר, ממש כמו חדשות. יוסרו כתמים קשים, שכבות דהויות ובלויות, בהחלט מומלץ!

ליטוש אבן

לבחור את הטובים ביותר!

בבואכם לבחור חברת ליטוש אבן, שימו לב כי אתם בוחרים את הטובים ביותר, חברת ניקיון המבצעת עוד סוגי עבודות רבות אחרות. ישנן חברות ליטוש אבן רבות, אבל לא כולן מחזיקות במכשור המתקדם ביותר ומבטיחות עבודה בסטנדרטים גבוהים ובגימור מרשים.  יש לבחור חברת ליטוש אבן עתירת ניסיון בתחום המעסיקה את אנשי המקצוע המיומנים ביותר, היא תציע לכם עבודות ליטוש אבן לכל סוגי המרצפות ובמחירים נוחים. לא משנה היכן אתם מתגוררים בארץ, זוהי חברה בעלת מערך פריסה ארצי המשרתת את תושבי רוב האזורים.

מהו ליטוש אבן?

ליטוש אבן הנקרא גם פוליש מיועד לכל סוגי המרצפות, אם למשל יש לכם מרצפות גרניט פורצלן, שיש, טרצו ועוד סוגים רבים אחרים, ניתן בקלות לבצע ליטוש אבן. באמצעות הליטוש משייפים את האריחים היטב, מסירים שכבות וכתמים קשים. ליטוש אבן מתבצע בכמה דרגות ולא באחת יחידה, והכי חשוב – הוא חייב להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום.

ליטוש אבן ואילו מרצפות מלטשים?

מידי כמה שנים ליטוש אבן הוא הכרח. המרצפות כבר לא נראות כמו שנראו כשרכשתם אותן, הן מקבלות מראה דהוי ובלוי, נדבק אליהן לכלוך, הן מכוסות בכתמים קשים שקשה להסיר, הן אינן מיושרות, וככלל, זקוקות לטיפול מחודש. את העבודה הזו מבצעת חברת ניקיון האחראית עוד על מגוון עבודות אחרות, העושה שימוש במכשור המתקדם ביותר ומעסיקה את מיטב אנשי המקצוע.

מתי עושים ליטוש?

כאמור ליטוש אבן חייב להתבצע מידי כמה שנים, אין שום צורך לרוץ ולקנות מרצפות חדשות מה שעלול לעלות לא מעט כסף, אולם ישנם מקרים מועדפים לעבודת ליטוש: כאשר נכנסים לדירה חדשה שנקנתה מהקבלן, הוא לא חייב להציע לכם ליטוש אבן במסגרת המחיר הכולל, הרצפה מלוכלכת בחומרי בנייה, ואין להיכנס לדירה חדשה ללא ליטוש אבן. ליטוש אבן רצוי גם לעשות כאשר נכנסים להתגורר בדירה יד שנייה או כאשר רוצים למכור את הדירה ולהרשים את הקונים. ליטוש אבן נעשה בדירות, בתים, בניינים ציבוריים, מוסדות, קניונים מפעלים ומשרדים, כל מקום בו יש מרצפות.

אילו מרצפות מלטשים?

ליטוש אבן מתאים לכל סוגי הרצפות אבל רק חברה מקצועית המעסיקה את מיטב אנשי המקצוע תדע להתאים את שיטת הליטוש למרצפות. ליטוש אבן מתאים לגרניט פורצלן, למרצפות טראצו, למרצפות שיש, לאבן חלילה, לאבן שומשום, לשיש פרלטו, מרצפות טרקרוטה וטרווטירין, לכל סוגי המרצפות הללו ועוד מתאים ליטוש אבן.

ברקת חברת ניקיון מקצועית

 

מה קורה לאחר הליטוש?

ליטוש אבן נועד לאחד את המרצפות והוא נעשה במגוון שיטות שונות במיוחד ליטוש יהלום. כל מרצפת על פי מצבה נדרשת לרמת ליטוש שונה. הליטוש מסיר את השכבות, מיישר את המרצפות, מסיר כתמים שלא הצלחנו להסיר עד כה, באמצעות שכבת קריסטל הרצפה מקבלת מראה בוהק, נוצץ ונקי, גם לכלוך לא ייתפס אליה בקלות והיא תהיה חסינה בפני חדירת רטיבות. עם תום העבודה מורחים על המרצפות חומר מיוחד הנקרא סילר וזאת לאחר שהרצפה התייבשה, ישנו סילר על בסיס מים שאיננו משנה את גוון האבן וישנו סילר על בסיס שומני. לבסוף, הרצפה שלכם תיראה כמו חדשה לאחר שקיבלה טיפול עשרת אלפים, האווירה תשתנה כליל, והמראה יוסיף הרבה נופך נעים לחללים בהן נמצאות המרצפות.

האם ליטוש אבן מזיק למרצפות?

בהחלט לא, ליטוש מרצפות איננו מזיק ולא רק זאת, הוא מסייע לאבן שנשחקה לחזור למראה המקורי שלה. ליטוש אבן מתאים לכל המקומות בהם יש מרצפות כמו חדרי מדרגות, בתים פרטיים, דירות, בנייני משרדים, מפעלים ומקומות ציבוריים כמו קניונים למשל. הליטוש מקנה למרצפות לא רק מראה בוהק ומבריק, אלא גם מיישר אותן ומביא למראה אחיד, לאחר מכן, נעשה ליטוש אבן באמצעות פוליש קריסטל  המגן על הרצפה. חשוב מאוד לאחר ליטוש אבן למנוע טיפול לא נכון ברצפה ולתחזק אותה כראוי. לא רצוי לנקות אותה עם חומרים חזקים כמו אקונומיקה או חומצה, אלא רק באמצעות חומרים ייעודיים. לבסוף מתקבלת תוצאה מדהימה, המרצפות נראות כמו חדשות ומקנות מראה רענן לחללים בהם הן נמצאות.

ליטוש אבן לשדרוג מראה חללי הבית

יש לכם בבית מרצפות דהויות, לא ישרות ומלאות כתמים? הרצפה כבר לא נראית כמו פעם? אתם חשים שפחות נעים לגור בבית? ובכן, הגיע זמן ליטוש אבן, באמצעותו ניתן לחדש את המרצפות, הן בהחלט יראו כמו חדשות, בעלות מרקם בוהק, מבריק ונוצץ, ואת כל העבודה הזו מבצעת חברת ניקיון עתירת ניסיון בתחום, חברה המעסיקה את מיטב אנשי המקצוע ובעלת מערך פריסה ארצי, המשרתת את תושבי הצפון, המרכז והדרום.

ליטוש אבן ומדוע זה כה כדאי?

ליטוש אבן הוא בהחלט כדאי ומומלץ לכל מי שיש לו מרצפות בנות כמה שנים, אולם ליטוש אבן מיועד גם למרצפות חדשות. כל אבן חייבת לעבור ליטוש על מנת להגיע לרמת גימור גבוהה. ליטוש אבן מביא לידי כך שהמרצפות שלכם יראו ממש כמו חדשות, הן יהיו מיושרות, ימולאו החריצים, יוסרו שכבות, יוסרו כתמים והרצפה תהיה חסינה בפני רטיבות. ליטוש אבן מתאים לכל מקום בו יש מרצפות – לבתים פרטיים ולחצרות, לדירות, לבניינים ציבוריים, מוסדות, קניונים, מפעלים ומשרדים. לאחר ליטוש אבן כל מראה החלל ישתנה, תשרור אווירה יותר נעימה.

חברת ניקיון עתירת ניסיון

ליטוש אבן מתבצע באמצעות חברת ניקיון עתירת ניסיון בתחום, האחראית על עוד מגוון עבודות כמו ניקוי דירות, ניקוי בתים, ניקוי חדרי מדרגות, צבע, הדברה ועוד. כדאי לבחור בחברה אשר מעסיקה אך ורק את אנשי המקצוע הטובים ביותר אשר ליטשו זה לא מכבר אין ספור מרצפות, הם ידעו להתאים את סוג הליטוש לסוג האבן. כדאי לבחור חברה בעלת מערך פריסה ארצי המשרתת את תושבי רוב האזורים, כזו המעניקה יחס חם ללקוחות ומציעה מענה מיידי. ישנן חברות המציעות פגישת התייעצות חינם ללא התחייבות.

כמה סוגי ליטוש קיימים?

ישנם שלושה סוגי ליטוש אבן עיקריים: ישנו ליטוש אבן ושיש, פותחים פוגות באמצעות דיסק יהלום בעובי מסוים של 1-2 מ"מ. אם יש רווחים ברצפה הם ימולאו על ידי דבק, זהו דבק מיוחד אשר איננו משנה את צבעו כמו רובה למשל. אריחי שיש ואבן נמצאים אחד בסמוך לשני ולכן ייתכנו הפרשי גובה, ליטוש אבן מביא ליישור הרצפה, הלקוח יוכל לבחור את מראה הגימור, למשל מבריק, חצי מבריק או מט. שתי השיטות האחרות לליטוש אבן הן ליטוש רשתות יהלום וליטוש יהלום. לא משנה מהי שיטת הליטוש המותאמת למרצפות, לאחר העבודה הן יראו חדשות לחלוטין וישדרגו את מראה החללים.