שיפור מצב הנכס בעזרת חברת ניקיון

מתקשים למכור או להשכיר את הדירה שלכם גם לאחר ששיפצתם אותה? ובכן, כנראה שניקיונה הוא לא מספיק טוב. לפעמים, בעלי הדירות חוסכים כסף ומשפצים בעצמם את הדירה. שיפוץ לא מקצועי משאיר צבע על הקרמיקה, המשקופים ואפילו על רהיטים בדירה. להסירם ללא הסבת נזק עלול להיות קשה. לכן חשוב להזמין חברת ניקיון איכותית בכדי למנוע מצב כזה. ואם אתם מזמינים שירות מסוג זה, כדאי לחשוב גם על פוליש, הסרת עובש ועוד על מנת להפוך את הדירה למקום בריא ונוצץ לחיות בו.

ניקוי רהיטים לאחר שיפוץ

זוגות רבים אשר רוצים לעבור לגור בדירה מסוימת, מגיעים ובuחרים אך ורק דירות מרוהטות. אם הספות שכלם מלאות כתמים בגלל הדיירים הקודמים וגם כתמי צבע בעקבות השיפוץ שלכם, וגם אין לכם זמן לבצע ניקיון –  בשביל זה אנחנו פה. אנו בחברת ברקת נשמח לסייע לכם בניקיון הרהיטים. כך לא יהיה לכם צורך לרכוש ריהוט חדש או להחליף את הריהוט שלו. אל תעשו את הטעות בניסיון הסרת הכתמים בעצכם. שימוש בחומרים לא מתאימים עלול להסב נזק גדול יותר לריהוט וכך הניסיון לחסוך כסף יעלה לכם ביוקר.

ניקיון לפני מכירה או השכרה
ניקיון לפני מכירה או השכרה

הסרת עובש

דמיינו את התסריט הבא: לא הייתם בדירה שלכם כבר זמן רב ושהגעתם לשיחה עם הדיירים הקיימים גיליתם שיש עובש מאחורי מכונת הכביסה ועל התקרה של חדר האמבטיה. לא הרבה אנשים ישמחו לשכור דירה מלאת עובש. הסרת העובש ללא ידע , חומרים וכלים מתאימים עלולה להיות משימה קשה שמסופו של דבר פשוט תביא לתוצאה של מריחת העובש על הקיר במקום הסרתו. אותם הנקודות הירוקות או השחורות הן לא רק מכערות את הנכס אלא גם מזיקות לבריאות ולכן חשוב מאוד לטפל בנושא בהקדם בעזרת חברת ניקיון איכותית.

ניקוי מזרונים

 

כאמור, זוגות רבים מגיעים לדירות לא ריהוט וזה יכול לכלול גם את המיטה הזוגית. יש לכם מיטה זוגות אבל המזרון נראה לא טוב? חשוב מאוד להזמין שירות שינקה את המזרון כך שהוא יהיה אסטטי והגייני. אם הזוג הגיע למצב שהוא מתלבט בין 2 דירות, זה יכול להיות הניצחון שלכם בפוטו-פיניש.