מהו סילר ומתי משתמשים בו

ה-סילר מקטין משמעותית את אחוזי הספיגה של האבן. קיימים שני סוגים של סילר, סילר על בסיס מימי אשר אינו משנה את גווני האבן וסילר על בסיס שומני בו משתמשים בדרך כלל כאשר האריחים הם בעיבודים כמו, מכוסבס, עתיק מסותת וכו'. עיבודים אלה "מטשטשים" את גוון האבן וסילר זה מחזיר את הגוון המקורי. שני סוגי הסילר נותנים את אותה התוצאה מבחינת הקטנת אחוזי הספיגה. מומלץ לחדש את הסילר (תלוי בסוג האבן/שיש) אחת לשנתיים. אחד היתרונות של האבן/שיש הוא שניתן בכל רגע נתון לשנות את מראה הרצפה ולהופכה ע"י ליטוש ממט למבריק, ממבריק למט משי או הפוך וכו'. חברת ניקיון ברקת – מציעה מגוון פתרונות מתקדמים לכל סוגי הרצפות. חידוש-מרצפות – כדי לשדרג את מראה ואיכות הרצפה מומלץ מאוד לבצע חידוש מרצפות. חשוב מאוד לבצע ליטוש אבן ושיש רק לאחר שהתשתית יבשה, מלטש שיש מקצועי מצויד עם מכשיר שבעזרתו ניתן לבדוק האם התשתית יבשה. כמו כן אנו מספקים מ"ס רב של שירותי ליטוש וחידוש מרצפות כגון… חידוש אבן, חידוש שיש, חידוש מדרגות, חידוש מרצפות שניזקו, חידוש מווזאיקות, חידוש ספי חלון, חידוש קירות שיש, חידוש גרנוליט, חידוש משטחי בטון.

חידוש חדר אמבטיה

 

ישנם 3 סוגים של חידוש רצפות

חידוש מרצפות בליטוש רשת יהלום: לחידוש משטחים, להסרת שכבות קשות, להסרת כתמים ולקבלת גלזורה חדשה. חידוש שיש בליטוש עדין: (ליטוש בבד שמיר) הינו תהליך של הסרת המרקם העליון של המרצפות שהתבלה במשך הזמן אם ע"י שחיקה טבעית במשך השנים או ע"י שימוש בחומר חומצתי שצרב את השיכבה העליונה של האריחים. כמובן שלאחר הליטוש מבצעים הברקה קריסטלית או סילר. חידוש אבן בליטוש אבן : בשלב הראשון אנו מבצעים פתיחת פוגות ע"י דיסק יהלום בעובי של מ-1 מ"מ עד-2 מ"מ. פתיחה זאת היא ברוחב אחיד בכל הרצפה.את הרווחים שנוצרו ממלאים בדבק שיש תוך הוספת פיגמנט המתאים לגוון השיש. להבדיל מרובה בה משתמשים בריצוף קרמיקה/גרניט פורצלן, דבק השיש אינו סופג ואינו משנה השיש / אבן מרוצפים צמוד קיימים הבדלי גובה בין אריח לאריח בגמר עבודת הריצוף.

הליטוש גורם ליישור הריצפה ובנוסף בכל שלב של תהליך הליטוש ניתן לקבוע את מראה ורמת הגימור: מט, חצי מבריק (מט משי)מבריק וכו' וזאת ע"י שימוש באבן הליטוש המתאימה. השלב הבא הוא מריחת סילר אותו יש לבצע לאחר שהרצפה התיבשה מהשימוש במים בתהליך הליטוש. אנו חברת ניקיון ברקת נעניק לכם חינם ללא כל התחייבות מצידכם, יעוץ והכוונה בכל תחום מתחומי ההתמחות שלנו.