פוליש לרצפה או רצפה חדשה? מה עדיף

פוליש לרצפה היא פעולה שנועדה להשביח את הרצפה שלכם עד כדי תחליף לקניית חדשה. מתי זה קורה, ומתי בכל זאת אין מנוס מלקנות רצפה חדשה להתקנה חוזרת? כמי שמספקים שירותי חברת פוליש מקצועיים לבתי אב ומשרדים כבר לא מעט זמן, מצאנו לנכון לספר לכם כיצד תוכלו להעריך מראש אם פוליש יעזור לכם או לא, ואם כן – באיזה סוג של פוליש לרצפה מדובר.

פוליש לרצפה נדרש כאשר הרצפה חדלה להבריק והתגלו בה כשלים שונים

הכשלים השונים מתבססים ברובם על נקבים שהתגלו ברצפה: סדקים וחורים עבים כאחד. כשלים אלו לא תמיד ניתים לפתרון, אך במידה והם מעטים ואינם מתקיימים בצפיפות, ניתן לצרוך פוליש עבורם ולקבל רצפה כמו חדשה. כעת, נשאלת השאלה באיזה פוליש לבחור: פוליש קריסטל או ווקס?

פוליש קריסטל – היתרונות

  • אפקטיבי מאד כאשר הוא משמש עבור דירות ובתים שמצב הרצפה בהם מדורדר.
  • מספק שכבת חומר יוקרתית שמעניקה גם ברק וגם עמידות חסרת פשרות לרצפה.
  • מתאים כמעט לכל מקרה של דירה עם רצפה ישנה או שבורה, להוציא מקרי קצה.

פוליש ווקס – היתרונות

  • זול במחיר.
  • מספק את שצריך לביצוע תיקונים קלים ברצפות שלמות אך לא מבריקות.
  • ההברקה שלו נשארת למשך זמן לא מועט, אם כי לא מאד ארוך.

סיכום סוגי פוליש רצפה ואפיונם

פוליש קריסטל הנו הפוליש היוקרתי ביותר, אשר מתבסס על חומרי ההגנה וההברקה הטובים ביותר לעתים,  היקף השימוש בו עשוי להיות מאד יקר בבתים בהם הרצפה הרוסה, ואז מומלץ להחליף אותה. זה מומלץ יותר מאשר פוליש ווקס, משום שפוליש ווקס לא נועד לשימור משטחים הרוסים לחלוטין, אלא רק לביצוע תיקונים פשוטים יותר. בהם הוא מאד אפקטיבי וחוסך הרבה מאד כסף ללקוח ששקל להזמין פוליש קריסטל עקב מה שקרה ברצפה שלו.

תמחור השירותים

השירותים מתומחרים פיקס על פי חומרים ושטח עבודה, ועל כן הם משתנים בהתאם לצרכי הפרויקט, אך בהתאם למדדים אלה. ייתכנו שינויים בתמחור לטובתכם בהזמנת רבוי פרויקטים, או כאשר מדובר על פרויקט אחד גדול ומקיף המכנס חלקים נרחבים מתיקון רצפת הבית שלכם, ניקיונה והכשרתה מחדש כרצפה מעוצבת כמו חדשה.