You are currently viewing ניקיון דירות ישנות

ניקיון דירות ישנות

טיפים בנושא ניקיון דירות ישנות

אם יש משהו שכולנו מבינים, זה עניין הוותק של הבית שלנו, אחרי הכל, לא כולנו עוברים למגדלים יוקרתיים או לבתים שרק הרגע סיימו לבנות, ולכן, חשוב מאוד להבין את ההבדלים בין ניקיון לבתים חדשים ולבין ניקיון של דירות ישנות וותיקות.

כל אחד רוצה להגיע לבית שלו ולהרגיש שהוא גר בבית החדש ביותר, עם הרצפה המשודרגת ביותר, גם אם זה לא בית של בית עשירים, כולנו אוהבים להרגיש משודרגים וזה תמיד קורה יום אחרי שהמנקה או חברת הניקיון שלנו עוזבת את הבית. אפילו דקה לאחר מכן. אז בואו נעבור לכמה שאלות מהותיות בנושא הניקיון דירות ישנות:

האם יש הבדל?

כמובן שכן, דירות ישנות מעלות לכלוך מהבטון ומהחול שיושבת עליו הרצפה, אחרי הכל, עם השנים, נאגרים לא מעט כדורי אבק אשר נשארו שם לאורך השנים, ואף הבעיה גדולה יותר כאשר מדובר בבתים מוזנחים אשר לא באמת נעשתה שם לעולם עבודה רצינית ומקצועית של ניקיון דירות, ובטח שלא הובן עבורם הנושא של דירות ישנות יותר והמשמעות של הניקיון בדירה.

האם אני צריך כלים שונים?

מעבר לכלים הרגילים של ניקיון לא תמיד צריך באמת כלים חדשים או שונים, אבל בהחלט חשוב להבין שצריך לפעמים גם להוסיף כלים חדים יותר כמו סכינים יפנים או שפכטל איכותי / חדש בהחלט על מנת להגיע לחריצים של לכלוכי רובה שהיו עם השנים בחריצים הקטנים של המרצפות, אחרי הכל, הם לא מאתמול.

חשוב מאוד גם להשתמש בכלים ידידותיים לסביבה וכאלה שלא יהיו כמו מי אש אשר עלולים לעשות נזק לרובה הישן וכמובן, למרצפות עצמן שבכל מקרה אמורות להחזיק לשנים קדימה אבל בטח שלא יכולות תמיד להחזיק את הצבע שקדם להם בימים הראשונים שלהם.

מה לגבי פינוי?

חשוב מאוד להבין שבדירות ישנות, לא מנקים "מסביב", אלא יש לפנות את הדברים הישנים שיש בבית, כמו מחסנים שמעלים אבק ועובש על קרטונים ומוצרים שונים אשר אגרתם עם השנים, חשוב מאוד להוציא אותם, לאוורר אותם החוצה וכמובן, להתחיל לקרצף את הדירה הישנה הזו על מנת שהיא תחזור לקבל את האור שאנחנו רגילים לתת לה בימים הראשונים שלה. חשוב מאוד לפנות דברים שעלולים להזיק, לא רק לבריאות יושבי הבית אלא גם לבריאות של המרצפות שלכם, אחרי הכל, הם פה והם לא צריכים להתחלף, רק להשתדרג.