You are currently viewing פוליש קריסטל לבית
איך מבצעים פוליש קריסטל לבית?

פוליש קריסטל לבית

פוליש קריסטל לבית משנה את פני הבית לחלוטין. על מנת למנוע נזק רצפות יש לבצע פוליש רק בידיים מקצועיות על מנת לשמור על הרצפה. פוליש קריסטל לבתים באופן מקצועי יספק את התוצאה הרצויה תוך התאמת המכשור והחומרים אל המרצפות. קריסטל פוליש עשה זאת בעצמך לא מומלץ כלל וכאשר מדובר ברצפת גרניט או פורצלן בפרט. יש לבחור חברה המתמקצעת ובעלת ניסיון בתחום פוליש קריסטל לבתים ולהימנע מטעויות ומהוצאות כספיות מיתרות.

פוליש לבתים קריסטל
קריסטל פוליש לבתים

בין עם נכנסתם אל דירה חדשה או יצאתם מדירה ישנה יש לשקול לעשות פוליש קריסטל לבית שבמידה ותשהו בו פעולה זו תשנה את האווירה כולה, ובמידה וזהו נכס שתרצו למכור פעולה זו תעודד מכירה מהירה ותשנה את פני הנכס כולו ותשדרג אותו משמעותית. הנקודה החשובה היא לזכור שישנה אופציה פשוטה ויעילה של חידוש רצפה על ידי פוליש קריסטל לבתים לפני שרצים לשיפוצים והחלפת מרצפות.

תהליך השיפוץ יכול להיות ארוך ומתיש ומלווה באי נוחות וזאת תקופה לרוב מעיקה. לכן אין ספק כי פוליש קריסטל בבית מספק את אותו חידוש פחות הכאב ראש הטמון בשיפוץ. גם מבחינת מחיר פוליש קריסטל לבית מדובר בהבדל משמעותי. פוליש קריסטל לבית מחיר שלא מתקרב לעלויות הגבוהות של שיפוץ כך שמתאפשר לכל כיס.

אנו חברת ניקיון בנתניה המספקים שירותים בכל רחבי הארץ. נתניה היא עיר שעברה פיתוח בשנים האחרונות וכיום בין אחת הערים היפות בשרון, מעבר לים היפה של נתניה והטיילת המפורסמת נעשה השקעה רבה ברחובות ובכבישים. עם אוכלוסייה מגוונות ונדל"ן מסוגים שונים ולכן עולה הצורך בניקוי בתים דירות, משרדים ונכסים במצב חדש או ישן ועכור.

קריסטל פוליש לבתים – מה זה פוליש קריסטל לבית ולמה מתאים

קריסטל פוליש לבתים - פוליש קריסטל לבית או פוליש קריסטל עשה זאת בעצמך
חברת פוליש קריסטל לבתים עם ניסיון של שנים

פוליש קריסטל בבית הוא הכרחי למי שרוצה מראה יוקרתי ונקי. בתהליך זה המצחצח ומבריק את הרצפה ככה שבסוף התהליך הרצפה מקבלת אפקט מראה מרוב שהיא מבריקה, מה שמקנה לבית ניצוץ וחידוש חד משמעי שמרים ומשדרג את חלל החדר כולו.

לאיזה מרצפות מתאים פוליש קריסטל עשה זאת בעצמך

חשוב לציין כי לא מומלץ לעשות פוליש קריסטל עשה זאת בעצמך עם מרצפות של גרניט או קרמיקה אינו מתאים, ויכול לפגום בהם קשות. ניתן לעשות פוליש לסוגים שונים של מרצפות טרצו וריצוף שיש במידה ויש ניסיון ומיומנות הנדרשת. במידה ויש לכם סוג מרצפות שאינו מתאים לפוליש מסוג זה יש לבדוק איזה סוג ליטוש והברקה כן יתאפשר לכם לבצע. ניתן לבדוק מידע נוסף בחלון פוליש לבית

יתרונות הפוליש קריסטל

חשוב לציין כי היתרונות הן בהנחה שהפוליש נעשה על ידי יד מקצועית וזאת מפני שכאשר עושים לדוגמה, פוליש קריסטל עשה זאת בעצמך לא ניתן להשיג את אותן תוצאות כמו פוליש לבתים מקצועי ובנוסף ניתן להזיק ולהחמיר נזק קיים. כאשר משכללית את עלות המכשור והחומרים כאשר רוצים לעשות פוליש קריסטל עשה זאת בעצמך מגיעים לכמעט אותן עלויות של השכרת שירות מחברה מקצועית החוסכת המון זמן, מאמץ וטעויות.

פוליש לבתים יתרונות של פוליש קריסטל לבתים בהשוואה אל סוגים אחרים של פוליש.

  1. בעל יכולת עמידות גבוהה בהרבה משאר סוגי הפוליש. בעוד שרוב סוגי הפוליש מחזיקים שנה פוליש זה יכול להחזיק כשלוש שנים. ככול ותחזוק הליטוש יהיה נכון ושוטף כך יחזיק הפוליש לאורך זמן
  1. יתרון חשוב נוסף הוא שהמשטח אינו מעודד החלקה. הוא מאפשר לכם ליהנות ממשטח בעל בטיחות גבוהה לשימוש מבוגרים ולילדים תרגישו רגועים ובטוחים שהרצפה תהייה בוהקת ומבריקה ובמקביל עמידה בפני החלקות ובטיחותית.

מנקים עם פוליש קריסטל לבית

פוליש קריסטל בבתים
קריסטל פוליש לבתים – פוליש קריסטל בבית משדרג את הבית כולו

פוליש לרצפה – חשוב להבין שפוליש מסוג זה אינו רק ניקיון אלה ממש צחצוח וקרצוף הרצפה על ידי שימוש במכונה מקצועית ומאסיבית הנועד לגלות שכבה חדשה ולכן יכולה לקצף כתמים, ואף שריטות ופגמים. כמות סבבי הניקוי והליטוש יהיו בהתאם למצב הרצפה. במידה ומדובר על רצפה ישנה וסדוקה רוב הסיכויים שידרשו כמה סבבי ליטוש לעומת רצפה חדישה יותר.

לרוב נעזרים בגלגל של צמר מגנזיום על מנת להחדיר את החומר הקריסטלי לתוך המרצפות וכאשר הצמר מתחמם עקב סיבוב של המכונה מוחדר הקריסטל אל תוך המשטח המדובר. יש לבצע את פעולת הניקוי ביסודיות ואחידות על מנת לא ליצור הפרשים בנראות האחידות. בניגוד להרבה אפשרויות של עשה זאת בעצמך. כאשר מדובר על פעולת הפוליש יש לקחת חברת פוליש מקצועית על מנת להמנע מנזק מיותר שיגרור עלויות נוספות וזמן מבוזבז.

איך לשמור על פוליש קריסטל בבית?

חברת פוליש כשמדובר על קריסטל פוליש לבתים – חשוב לטאטא את הרצפה בעדינות על מנת להסיר שאריות מהתהליך במידה ויש. כמו כן יש להימנע מלשטוף את הרצפה בשבוע הראשון על מנת לתת לחומר להתייבש כראוי. כאשר מגיע הזמן בו תרצו לעשות שטיפה יש לבצע אותה בעזרת מים בלבד. היום ישנם חומרים בשוק המיועדים לניקוי לאחר פוליש ובהם – במידה ואיכותיים, ניתן להשתמש.

לכל שאלה והכוונה בנושא פוליש עשה זאת בעצמך או טיפים לפוליש מקצועי פנו אלינו בכל שלב ונספק ייעוץ והכוונה. אין לבצע פוליש ללא התאמה מדויקת של החומרים והדיסק לסוג ומרקם המרצפות. אנו זמינים בכל עת ללווי ומענה.

קריסטל פוליש לבתים | פוליש קריסטל עשה זאת בעצמך | קריסטל פוליש | פוליש לבתים | חידוש מרצפות עשה זאת בעצמך

פוליש קריסטל לבתים - חידוש מרצפות עשה זאת בעצמך
איך מבצעים פוליש קריסטל לבית? חידוש מרצפות עשה זאת בעצמך