פוליש ווקס להברקה מהירה של הרצפה

פוליש, על פי רוב, מצטייר כשירות יוקרתי שמצריך לא מעט משאבים, אבל לא כאשר מדובר על פוליש ווקס. פוליש מסוג זה מיועד לכל מי שנדרש פוליש לרצפה שלו, אך ידו אינה משגת והוא מעוניין בשירות בסיסי, לא יקר, שמספק תמורה נאה לאגרה. פוליש ווקס מספק לכם את הבסיס והתשתית לרצפה נקייה, מבריקה ויפה. כמי שעוסקים גם בניקיון וגם בפוליש, אנו נספק לכם בתום התהליך עצות לשמירה נכונה על הרצפה שלכם לאורך זמן, ולכן לא רק שהרווחתם טיפול במחיר נגיש, אלא גם תדעו מה לעשות בעתיד על מנת לשמור על הדירה שלכם נקייה ומבריקה.

פוליש ווקס חיוני במיוחד למקרים הבאים

ברצפה ישנו נזק קל, ולרוב לא נזק פיזי אלא רק כזה שההברקה דהתה מהמשטח. כמו כן, הדירה נבדקה ונמצאה כמי שחייבת פוליש ברצפה שלה, והדייר זקוק לטיפול בעלות מופחתת באופן יחסי. לעומת פוליש מסוגים אחרים, נחשב פוליש ווקס לזול בשל החומרים ובשל התמורה שהשירות ייתן לדייר. למען ההגינות, הרצפה לא תישמר מבריקה לפרקי זמן מרובים כמו בפוליש מסוג שונה, אבל במידה והדייר מקפיד על ניקיונות ושימוש מושכל, הוא יכול לשפר במעט את עיצוב הרצפה שלו ושימורו כיפה.

טיפולים שנעשים במהלך הפוליש

במהלכו, אנו מתפקדים, בנוסף להיותנו חברת פוליש, גם כחברת ניקיון. כמו חברת ניקיון במשרה מלאה, גם אנחנו נבצע משימות לניקיון יסודי של הבית עם מכשירי ניקוי אידאליים שנספק לפרויקט. מדוע? משום שרצפה שאיננה נקייה לחלוטין איננה מוכנה לפוליש. רק רצפה נקייה תבטיח שהחומר ישפיע לטובה ולא יספח איתו לכלוך שיודבק לשכבה העליונה ויהיה בלתי אפשרי להסרה לאחר מכן. במהלך הפוליש עצמו, אנו נעזרים בחומרים הייעודיים לביצועו, מלטשים את הרצפה ומגישים לכם אותה כשהיא מבריקה, נקייה ומוכנה לשימוש עתידי מושכל.

אנשים שהתעניינו בפוליש ווקס התעניינו גם בשירותים הבאים

  • ניקיון כללי לדירה.
  • פוליש קריסטל.
  • ליטוש משטחי ריצוף.
  • ניקיון בתי עסק ומשרדים, בנוסף לבית האב.
  • ייעוץ עתידי לגבי ניקיון ותחזוקת הבית.
  • ייעוץ לפני רכישת חומרי ניקיון אידאליים לניקיון משטחים שונים בבית.

אנו חברת פוליש וניקיון המספקת את כל השירותים לרצפת בית הלקוח, משרדו וכל מקום אליו ניקרא!