You are currently viewing פוליש להסרת כתמים
פוליש להסרת כתמים הדרך הבטוחה לרצפה נקייה

פוליש להסרת כתמים

פוליש להסרת כתמים יכול לשנות לחלוטין את מראה החדר כולו. אם ניסתם כל חומר אפשרי והכתם עדיין לא יורד או דוהה וחוזר לאחר כמה ימים, זהו הזמן לבצע פוליש מסיר כתמים אחת ולתמיד. בנוסף ניתן לבצע הסרת פוליש צבע או כל חומר בניה או שיפוץ שנדבק אל מרצפות החדר.

פוליש להסרת כתמים עיקשים מכל הסוגים

פוליש להסרת כתמים
האם ניתן לעשות פוליש להסרת צבע?

חברת ניקיון בתל אביב מגלה לנו – הרבה מלקוחותינו תוהים ושואלים האם פוליש מסיר כתמים מכל הסוגים ואיך פוליש מסיר צבע וכתמים שלרוב אינם יורדים. סוד הפוליש אינו רק בחומרים בהם משתמשים אלא בבעולת הפוליש עצמה. הסיבה שלא ניתן להוריד את הכתמים הללו בניקוי רגיל היא מפני שפעולת הפוליש אינה פעולת ניקוי אלא פעולת שיוף ולכן סוג הכתם אינו רלוונטי. פוליש להסרת צבע יהיה זהה אל פוליש מסיר כתמים שנוצרו מחשיפת המרצפה לאור השמש, מכתמי אוכל או שתייה שנטמעו ואף שריטות.

מה השלבים לביצוע פוליש מסיר כתמים

תחילה יש להתאים את סוג הדיסק שבמכונה לסוג המשטח אותו תרצו לנקות ולשייף. יש לוודא שהדיסק אינו כזה שיפגע במרצפות אך שיהיה מספיק אגרסיבי ויעיל על מנת לחולל שינוי ולבצע את פעולת השיוף. תחיל הצוות המנוסה יזיז את כל החפתים על מנת שיהיה מרחב עבודה יעיל. פה יש לציין שכאשר מדובר על יציאה מדירה או כניסה לדירה חדשה יש לבצע את פעולת הפולישים לאחר שהכל מפונה ואין ריהוט בדירה. לאחר מכן יש לנקות היטב מאבק על מנת שלא יווצרו כתמים חדשים, יש לבחור את החומרים המתאימים לניקוי וחיטוי שיוחדרו בזמן סיבוב הדיסק והתנועה על גבי המרצפות וניתן להתחיל בפעולת הליטוש.  הפוליש יעשה בכמה שלבים שמורכבים מסבבי עבודה וניקוי וסבבי התייבשות החומר לקראת הסבב הבא. יש לעשות את העבודה בהדרגה על מנת לא יצור נזק ועל מנת לעשות עבודה יסודית שתישאר לאורך זמן.

לכמה זמן יחזיק פוליש להסרת צבע

פוליש מסיר כתמים
בניגוד לניקוי רגיל פוליש מסיר צבע לצמיתות

כידוע משתמשים בפולישים בכל הקישור לניקוי לאחר שיפוץ, לכן פעולה זו מתאימה גם לבתים ישנים המבקשים חידוש אך גם לבתים חדשים או לאחר שיפוץ. מבחינת זמן האפקט שנוצר יש להפריד בין פוליש מסיר צבע כמו כן פוליש מסיר כתמים, לבין פוליש לצורך הברקה וניצוץ. אנו עושים מפרויקטים גדולים כגון חידוש חדרי מדרגות ועד לבתים או דירות חדר.

ברגע שישנה פעולת שיוף על כתם כזה או אחר הוא נעלם לתמיד ואין ביכולתו לחזור כי השכבה הזו אינה קיימת. בעצם מה שאתם רואים מול עינכם לאחר הסרת הכתם היא שכבה חדשה לחלוטין של המרצפה או המשטח עליו נעשתה עבודת הליטוש ולכן זהו לא מצב זמני. כמובן שיכולים להיווצר כתמי חדשים אך הכתמים הישנים לעולם לא יחזרו. לעומת זאת כאשר מדובר על ליטוש לצורכי הברקה מדובר על חומר המוחדר על גבי הרצפה, על מנת לשמר את הברק יש לעשות שטיפות חוזרות בחומר ייעודי ולאחר כשנה או יותר, תלוי בסוג הרצפה או הפרקט יש לחזור על פעולת הליטוש

לסיכום

פוליש היא הפעולה המהירה והיעילה ביותר להשגת תוצאות מרשימות. אין ספק שבתור חברת פוליש מובילה בתחום אנו יכולים להעיד כי אפילו לקוחותינו אינם מזהים את הרצפה לאחר שינוי שכזה. אנו ממליצים לכל מי שמאס בניסיון להוריד כתמים לשמור על הזמן והאנרגיה המבוזבזת במלחמה לחידוש הרצפה עם חומרי ניקוי שאינם יעילים ולפנות אלינו בהקדם למראה חדש, מלא ברק תוך זמן קצר ובמחירים נוחים.

 

פוליש להסרת כתמים | פוליש להסרת צבע | הסרת צבע פוליש | פוליש מסיר כתמים | פוליש מסיר צבע