You are currently viewing רוצה לקבל את הבית נקי ומבריק בתוך שעות?
לקבל את הבית נקי ומבריק

רוצה לקבל את הבית נקי ומבריק בתוך שעות?

כל אחת רוצה לראות את הבית שלה נקי ומבריק. השאלה היא רק מה היא אמורה לעשות בשביל זה. זה יכול לדרוש עבודה פיזית ומאמץ קשה, אבל אפשר גם לפתור את הבעיה בעזרת חברת ניקיון ופוליש לרצפה תל אביב. אם מה שמונע אתכם מלהזמין חברת ניקיון זה הזמן שצריך לפנות את הבית, גם את זה אפשר לפתור…

רוצה לקבל את הבית נקי ומבריק בתוך שעות?

ייתכן שאת אשת קריירה, ייתכן ואת בפנסיה או אולי את לפני / אחרי לידה, אבל ניקיון הבית הוא להרבה אנשים ונשים אחד ממכות מצרים… שלא לדבר על תקופות של חגים או לפני אירוע כשאתם רוצים 'להעביר' את הבית ניקוי יסודי. ובנוסף, הזמן הקצר שזה יישאר נקי מייאש אתכם מראש. כמו אותה אימא מסורה שכשהיא מסיימת את הניקיון השבועי, היא מכריזה: "ילדים חמודים! סיימתי לנקות, אפשר כבר להתחיל ללכלך…". וברגעי משבר את מבטיחה לעצמך שבפעם הבאה את תזמיני חברת ניקיון. ואז כשמגיעה הפעם הבאה ואת חושבת על כך שתצטרכי לצאת מהבית לכמה שעות טובות, את יורדת מזה. מה הפתרון לכך?

רוצה לקבל את הבית נקי ומבריק בתוך שעה
הבית יהיה נקי ומבריק בתוך שעה

פוליש מהיר ואיכותי

אז רצינו לחדש לך שיש סוגי פוליש, ניקיון חדר מדרגות או הברקה של הבית שאפשר לעשות בשעה או בכמה שעות בודדות. לצורך כך צריך להזמין חברה מקצועית עם מיכון מקצועי ומשוכלל שעובד מהר ונותן תפוקה גבוהה. ישנם כמה שיטות ניקיון וגם סוגים שונים של חומרי ניקוי שמשפיעים על איכות וזמן העבודה. כל סוג נבחר לפי הצורך הספציפי שלכם. ובדיוק בשביל כך חשוב שחברת הניקיון שאתם מזמינים תהייה חברה מקצועית ואמינה, ושיודעת לשמור על הריהוט שלכם ועל שאר הציוד בבית. במיוחד אם יש לכם כתמי עובש קשים המהווים מפגע בריאותי ודורשים טיפול מקצועי ושורשי שהכתמים לא יחזרו אחרי זמן קצר, ושתוכלו לשמור בקלות על הניקיון לאורך זמן.

פוליש מהיר ואיכותי
אצלנו תקבלו פוליש מהיר ואיכותי

תחזוקה נכונה של הניקיון

בעזרת חברת ניקיון מקצועית הניקיון יישמר הרבה יותר זמן מאשר ניקוי יסודי שתעשו בעצמכם. אך חשוב להדגיש שהסוד האמיתי לשמירה על ניקיון הבית לאורך זמן תלוי בכם – בתחזוק נכון של הניקיון. העבירו מדי פעם סמרטוט לח על הרהיטים, כדי למנוע הצטברות של אבק וחומרים דביקים, עדיף עם חומר עדין לניקוי רהיטים שאפשר לקנות בסופר השכונתי. כמו כן, גם לרצפה עשו מדי פעם 'ניגוב' עם סמרטוט לח. (רק היזהרו לא לשפוך כמויות של מים על הרצפה, לרוב סוגי הריצופים שקיימים היום זה יכול להזיק). כך יישמר הניקוי שלנו למשך זמן רב עוד יותר וגם העבודה הבאה שלנו תהייה הרבה יותר מהירה.

תחזוקה נכונה של הניקיון
נדרשת תחזוקה נכונה של הניקיון

למה ברקת

חברתנו – חברת פוליש וניקיון ברקת – עושה מזה מעל 20 שנה שרותי פוליש וניקיון וכן חידוש מרצפות עם חומרים מתאימים וייעודיים לכל מטרה. אנו משתמשים בחומרים יקרים ואיכותיים שמורידים כתמים עקשניים ועמוקים. ומה שחשוב לנו עוד יותר מהניקיון הוא לשמור על הריהוט והרצפה מנזקים מיותרים היכולים להיווצר משימוש בחומרים לא מקצועיים או ללא ידע מתאים. חומרים לא מתאימים יכולים להוריד צבע למשל מכל מיני אלמנטים (כתמי האקונומיקה שאתם ודאי מכירים מקרוב, הם דוגמה קטנה לכך). בנוסף, יש רצפות שהן רגישות במיוחד למכונות לא מתאימות, כמו למשל ריצוף של גרניט פורצלן. ולכן גם עם הציוד אנו משתמשים בכל מכשיר ומכונה לפי המטרה לשמה היא מיועדת. בקיצור, אם תרצו לדעת ליטוש רצפה מחיר, כלומר, כמה עולה פוליש לרצפה או כדי להזמין כבר עכשיו ניקוי ופוליש מקצועי התקשרו אלינו – 1-800-200-406.

למה ברקת
ברקת מורידים כתמים עקשניים