You are currently viewing איך אנחנו עושים פוליש סילר
פוליש סילר

איך אנחנו עושים פוליש סילר

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה זקוקים לפוליש. חברתנו עושה פוליש כבר 20 שנה ויותר. יש לנו ניסיון רב בכל סוגי הפוליש. פוליש סילר, קריסטל, יהלום, וקס ועוד. חברתנו נותנת שירותי פוליש כללי לבית, פוליש לרצפה, ליטוש מרצפות, ליטוש מדרגות, הברקת וליטוש שיש. הניסיון הרב שלנו מבטיח לכם עבודה איכותית עם חומרים איכותיים.

איך אנחנו עושים פוליש סילר

ריצפה מבריקה לאורך זמן, בלי לעבוד קשה, ניתן להשיג רק בעזרת פוליש סילר מקצועי. אז איך אנחנו עושים לכם פוליש סילר? ראשית, אנו בודקים את החומר ממנו עשוי הריצוף ולפי זה בוחרים את השיטה המתאימה ביותר עבור הרצפה שלכם. וזאת, כדי שלא לגרום יותר נזק מתועלת לריצוף שלכם. אנו מתמחים בביצוע סילר לכל סוגי הרצפות, לרצפות טרצו וסומוסום, משטחי בטון, אבן טבעית, רצפת שיש, ועוד. אם אתם רוצים להבריק את הרצפה לאורך זמן הזמינו אותנו לפוליש סילר. תנו לנו להגיע לראות את המקום ולהחליט איזה פוליש מתאים לריצוף שלכם. כמובן שגם נתאים את העבודה לדרישות ולאילוצים שלכם, לגבי זמני השהות בבית וכו'. בסופו של יום, חשוב לנו שתקבלו עבודה מקצועית ושתצאו מרוצים. הציוד שלנו הוא מהחדישים ביותר בתחום מה שמבטיח פוליש איכותי ומקצועי. הזמינו אצלנו ליטוש מרצפות מחיר אטרקטיבי.

פוליש סילר
פוליש סילר לכל סוגי הרצפות, טרצו שיש ועוד

פוליש יהלום

אם השקעתם וריצפתם את הרצפה בשיש לפני שנים, הגיע הזמן לחדש. אמנם הפקתם את התועלת, השיש הטבעי באמת נותן לבית מראה יוקרתי, אבל אחרי תקופה ממושכת הוא נשחק, מאבד את היוקרה והברק. המצב לא אבוד, ולא, לא צריך לרצף מחדש! אפשר פשוט לחדש את השיש. בעזרת פוליש יהלום מקצועי השיש ייראה כמו חדש ואתם תהפכו לצעירים יותר… מרווח הזמן שצריך לחדש את השיש תלוי בסוג השיש. ישנם סוגי שיש שסופגים רטיבות ולכן הם מקבלים לכלוך יותר מהר והכתמים שלהם יהיו יותר עמוקים. לכן אנו ממליצים להזמין אותנו כדי שנוכל לראות באיזה שיש מדובר ועל סמך הניסיון שלנו להביא את החומרים המתאימים ולהמליץ לכם לגבי התדירות המומלצת. גם שיש סינטטי אפשר לחדש באמצעות פוליש מקצועי. כשהשיש מאוד מוכתם, שחוק ומרובה שריטות וסדקים אנו מבצעים פוליש יהלום. פוליש יהלום מסיר את השכבה העליונה והרצפה מקבלת מראה חדש לגמרי. פוליש יהלום יכול להתאים גם לניקיון חדרי מדרגות העשויות שיש סינטטי.

פוליש יהלום
רצפת שיש חדשה בעזרת פוליש יהלום

פוליש וקס

לריצוף מתאים אנו עושים פוליש וקס. לרצפת פי.וי.סי. לדוגמה אנו נעשה פוליש וקס, ולפי הצורך והמקום נוסיף גם חומרים למניעת החלקה. הצוות המיומן שלנו והחומרים האיכותיים עושים עבודתם נאמנה, במטרה שתצאו מרוצים. שירותי פוליש מקצועיים זה ברקת! ניקוי באמצעות פוליש היא טכנולוגיה חדשה יחסית המאפשר לקרצף את השכבה העליונה של החומר ולחשוף את הרובד הפנימי שלא היה חשוף ללכלוך ולזיהומי האוויר. לאחר פוליש מקצועי אתם פשוט מקבלים רצפה חדשה. אך שוב, זאת בתנאי שהפוליש נעשה באמצעות אנשי מקצוע ומנוסים בתחום. אחרת, הקרצוף לא יהיה אחיד, כך גם החדרת חומרי הניקוי, מה גם שזה לא יחזיק זמן רב, וגרוע מכך, הרצפה יכולה להישרט ולא תוכלו לתקן שוב את הנזק. חברתנו חברת פוליש וניקיון מקצועית לחברות, לאנשים פרטיים ולמוסדות במשך למעלה משני עשורים.

פוליש וקס
פוליש וקס לרצפת פי.וי.סי. עם חומר למניעת החלקה

פוליש קריסטל

אם קניתם דירה יד שנייה ואתם רוצים לחדש את המראה שלה ללא עלויות גבוהות, או שסתם בא לכם לחדש את הרצפה שלכם הזמינו פוליש קריסטל והריצוף יבריק כמו מראה. בשורות הבאות נסביר מהו פוליש קריסטל ועל מה חשוב להקפיד בפוליש קריסטל. בפוליש קריסטל מחדירים את חומרי הניקוי וההברקה לתוך השכבה העליונה של הריצוף. סוג זה של פוליש הוא מהעמידים ביותר לאורך זמן ביחס לסוגי הפוליש האחרים. מלבד קרמיקה וגרניט פורצלן, הפוליש מתאים לכל סוגי המרצפות, כולל גם לרצפת טרצו. פוליש קריסטל הוא הפוליש הנפוץ ביותר בבתים פרטיים, גם לאחר העבודה הוא מונע החלקה וכן מונע סימני גרירה של כיסאות ושל ריהוט כבד. לפני ביצוע פוליש קריסטל יש לדאוג שהרצפה תהייה יבשה לגמרי. כמו כן, כאשר אתם מזמינים אותנו לפוליש קריסטל אתם יכולים להיות בטוחים שאכן מדובר בפוליש קריסטל ולא פוליש וקס, כפי שיש חברות המשווקות פוליש וקס במחיר פוליש לרצפה קריסטל. הזמינו אותנו לכל סוג של פוליש שאתם צריכים.

פוליש קריסטל
פוליש קריסטל יחדש ויבריק לכם את הרצפה