ניקיון מבנים – ניקיון חוץ של מבנים

ניקיון מבנים עם חברה מקצועית לניקיון למבנים המתמחה ספציפית בתחום זה. חשוב להכיר כיל לא כל חברת ניקיון היא  חברת ניקיון מבנים שמכירה את התחום לעומק. איך מתמוגגים עם מבנים חברת ניקיון ברקת מרחיבה בנושא, וכיצד לבחור חברה לניקיון מבנה. ניקיון חוץ של מבנה

חברת ניקיון למבנים – ניקיון חוץ של מבנים

ניקיון למבנים חברת ניקיון מבנים
חברת ניקיון מבנים

חידוש חדרי מדרגות – כולנו מודעים היטב לחשיבות הניקיון, האסתטיקה והתקינות של הבית מצידו הפנימי. אנו מטפלים בכל בעיית צבע, רטיבות, טיח וכל דבר אשר מפריע לנו במהלך חיינו התקינים בבית. אך מה לגבי ניקיון החוץ של ביתנו? אנו נוטים לשכוח כי בסופו של דבר, מבנה הבית שלנו מתחיל מהחוץ לפנים כך שמעת לעת עולה הצורך לבצע ניקיון מקיף של החלק החיצוני ולטפל בבעיות אשר מחייבות טיפול לפני שהנזקים יהיו קשים, מסובכים ולכן גם יקרים יותר. כיצד מבצעים ניקוי מבני חיצוני בצורה יסודית? ברקת פוליש מתמחים בשיטות המקצועיות והמתקדמות ביותר לניקיון חוץ של מבנים וניקוי אבן. הנה, על קצה המזלג, סקירה של כמה מהשיטות האלה.

חברת ניקיון ללובי בניין

ניקוי מבנים ע"י לחץ מים באטמוספרות גבוהות  הבית שלנו כולל את היסודות אשר סביבם נבנית המעטפת הקובעת את צורת הבית. המעטפת עשויה מלבנים, מלט, גורמים מקשרים (מוטות ברזל למשל), רעפים, טיח, צבע וכו'. ניקיון חוץ של בתים כולל את הברקת המעטפת החיצונית כך שהיא תראה אסתטית ונקייה ותחדש את מראה הבית. לא מי הגשמים וגם לא ניקוי חוץ באמצעות צינור מים פשוט יספיקו על מנת להיפטר מהלכלוך אשר אוחז באבן בחוזקה.

חברה לניקיון מבנים
מבנים חברת ניקיון

לשם כך נהיה זקוקים פעמים רבות לביצוע ניקוי ע"י לחץ מים באטמוספרות גבוהות, אשר מסוגל למנוע את הצורך בצביעת המבנה מצידו החיצוני ולשמור על חזית המבנה נקי למשעי. התהליך כולל שימוש במשאבה, אשר מסוגלת לספק הספק אדיר של מים בלחץ של מאות אטמוספירות. לחץ המים לכשעצמו יכול להסיר לכלוכים רבים ולחשוף את פני השטח אך פעמים רבות נעשה השימוש בדטרגנטים אשר משלימים את המלאכה.

חברת ניקיון מבנים – חברה לניקיון מבנה למה צריך?

לפני ליטוש מרצפות – מילוי כוחלה חוץ הבית שלנו "סופג" במהלך חייו קרינת שמש רבה, שינויי חום וקור, פגיעת מטחי הגשם וחש את התזוזות הטבעיות של האדמה שתחתיו. אחד האלמנטים אשר נשחק באופן המהיר ביותר הוא הכוחלה, אותו מלט אשר נועד לאטום את חיפוי הקירות מפני חדירת רטיבות וגם תורם למראה המבנה החיצוני מבחינה אסתטית. מילוי כוחלה הינו חלק בלתי נפרד מתהליך ניקיון חוץ של מבנים והוא פעמים רבות מתבצע באמצעות סנפלינג או בניית פיגומים סביב קירות הבניין על מנת להגיע לשכבת בכוחלה הפגומה, לשייף אותה, להסיר את החלקים השחוקים, להזריק שכבה חדשה, לפלס וללטש אותה.

יוצא מכך כי בסופו של דבר, ניקיון למבנה למעשה טומן בחובו שמירה על האסתטיקה החיצונית של המבנה אך גם פעולה אשר נועדה לגלות ולתקן אלמנטים שונים במבנה החיצוני אשר "נסדקו עם הזמן" (כגון הכוחלה) כך שלא תתבצע פגיעה חמורה ויקרה יותר בהמשך, כגון חדירת רטיבות ממקור קשה לאבחון וכו'. על מנת להפיק את המרב מכל שלבי התהליך חשוב לבחור במקצוענים מעולם הקבלנות והשיפוצים. רק כך תוכלו להשיג תוצאות איכותיות שיחזיקו לתקופה ארוכה.

סיכום מבנים חברת ניקיון

במידה ואתם מעוניינים לבצע ניקיון למבנים יש להתקשר עם חברת ניקיון על מנת לקבל הצעת מחיר התואמת את סוג המבנה, מצבו וסוג הניקיון לו אתם זקוקים. חשוב לקחת בכל הקשור אל מבנים חברת ניקיון בעלת הניסיון הנדרש על מנת לבצע עבודה יסודית ומדויקת שתחולל שינוי משמעותי. חברה לניקיון מבנה העוסקת בכך ביום יום, תדע להתאים את חומרי הניקוי והמכשור, את מספר אנשי הצוות ואת תכנית העבודה הנדרשת על מנת לחדש, להבריק ולצחצח את המבנה כך שיספק אווירה מזמינה ואיכותית לבאים ולשוהים בו.

ניקיון מבנים
ניקיון למבנים חברת ניקיון מבנים

חשיבות הניקיון היא קריטית כאשר מדובר במגורים ואף יותר כאשר מדובר על בית עסק העובד עם אנשים. סביבת עבודה נקייה משפרת משמעותית את תוצאות העבודה ומשפיע על הלך הרוח של העובדים. כמובן שכאשר מדובר על הלקוחות הניקיון חשוב לא פחות שכן הוא פני העסק, ומשפיע רבות על הרושם שנותר ממנו ועל הרצון לבלות בו ולחזור אליו בשנית

ניקיון למבנים  | מבנים חברת ניקיון | ניקיון חוץ של מבנה