פוליש לרצפה: כל המרצפות ומשטחי השיש יתקבלו בגימור מבריק

הצטבר חומר דביק על הרצפה? היא נשחקת ואתה חש כי אתה יודע כיצד לנקותהּ (לאחר שניסית עם סבון רצפות רגיל והכתמים לא הוסרו)? אל תעשה זאת לבד! מלח לימון וחומצות ניקוי נוספות עלולות לעשות בדיוק ההיפך, ולגרום להרס הרצפה באמצעות היווצרות כתמים לבנים חומצתיים עליה. כשהרצפה סופגת לכלוך שלא ניתן להסיר, הדרך ההגיונית היחידה לטפל בזה היא פוליש לרצפה – חברת פוליש מומחית תיגש לביתך עם מיטב אביזרי הפוליש, ובמרכזם – מכונת פוליש שתוטען בחומר הייעודי להסרת המפגע.

עבודה עדינה ויסודית על להסרת כל הכתמים

בין אם מדובר על רצפת שיש מוכתמת, ובין אן זו רצפת בטון שהתלכלכה והתבלתה במשך השנים, פוליש לרצפה פותר כל בעיה. לא זו אף זו, במסגרת השירות אתם זכאים גם להבריק את המרצפות לאחר שנוקו, ואנו נגיש לכם אותן כמו חדשות, ממש כמו ביום שנכנסתם לגור בבית.

לידיעה: פוליש לרצפה אינו רק עיצובי, אלא גם עניין טכני מהותי מהמעלה הראשונה

פוליש מטפל, למשל, ברצפה שנסדקה ואפילו נשברה קלות ופערה חור של כמה מילימטרים או ס"מ. במסגרת השירות אנו נשתמש בדבקים ובסילר לסתימה וליטוש. בסופ יום העבודה החור או הסדר ייעלמו כלא היו והרצפה תהיה בטוחה לדריכה. חומר הפוליש גם יתרום לאי הישנות הבעיה בסבירות גבוהה מאד בעתיד, שכן זהו חומר שתכליתו היא חיזוק המרצפות ולא רק הברקתן. ליטוש שיש גורם לשיש שלכם להבריק כמעט כמו מראה. ליטוש בטון גורם לרצפת הבטון להיראות פחות מט ויותר בפורמט מבריק. ובשני המקרים – תקבלו רצפה הרבה יותר חזקה, איכותית ובטוחה לדריכה.

טיפול עתידי ברצפה

כעת, משאתם יודעים שמתאריך X הרצפה שלכם תהיה מלוטשת, אל תנוחו על זרי הדפנה. בקשו מאתנו מידע על חומרי ניקיון בתים מומלצים עבור הרצפה, ואנו נשמח להעניק לכם ייעוץ בנושא. ליטוש שיש, וכן רצפה מבוטנת הזקוקה לביצוע פעולות ליטוש בטון עשויות להגיע לבלאי חוזר אם תשתמשו בחומרי ניקוי לא ייעודיים. הצטיידו ברשימת המכולת הנכונה של חומרי הניקוי והשתמשו אך ורק בהם בפעולת הניקיון העצמית הבאה. הדבר יבטיח רצפה נקייה וגם שמורה, אשר תזדקק לפוליש חוזר בסבירות נמוכה.