You are currently viewing חברת ניקיון מספקת את הטיפים האיכותיים ביותר לשמירה על הרצפה שלכם

חברת ניקיון מספקת את הטיפים האיכותיים ביותר לשמירה על הרצפה שלכם

מי שזקוק לשירותיה של חברת ניקיון ודאי ישמח לשמוע יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. אנו מציעים שירותי ניקיון מכל הסוגים, ואף הרבה למעלה מכך! פוליש לרצפה, טיפול בליטוש חלקים לא מלוטשים במשטחי הדריכה שלכם, הסרת כתמי חלודה מכל מקום והשארת בית נקי עם רצפה מבריקה במיוחד.

טיפ מס' 1 לשמירה על הרצפה: אל תשתמשו בחומרים לא מורשים לניקיון

אם הסבון לא הוריד את הלכלוך, השתמשו במסיר שומנים. אם מסיר השומנים לא ביצע את העבודה, אל תשתמשו באף חומר אחר, ודאי שלא במלח לימון או חומצות נוספות. הדבר יביא לבלאי הרצפה שלכם, וזה עלול לייצר נזקים בלתי הפיכים כמו כתמי אבנית תמידיים שלא ניתן להסיר, וכד'. אם השתמשתם במסיר שומנים והטחב לא ירד, הזעיקו חברת ניקיון.

טיפ מ' 2 לשמירה על הרצפה: השתמשו בה אך ורק על פי הנחיות היצרן

אם, למשל, השיש שלכם הוא טראסו, סביר להניח שאין מגבלות, משום שאלו משטחים מאד חזקים ועמידים בפני כל מפגע כמעט. לעומת זאת גרניט רגישה למכות יבשות ולכן נעלי עקב עליו תהיה בחירה רעה מאד. אם אתם נמצאים לפני החלפת הרצפה קחו פרמטרים אלו בחשבון ואל תמהרו לקנות משטח יפה אמנם אך שלא מתאים להרגלים שלכם.

טיפ מס' 3 לשמירה על הרצפה: אם נעשו כל המאמצים לנקות ולא צלח, קחו חברת ניקיון

אבל אם החלטתם להשכיר את החברה, ודאו שהיא מבצעת גם פוליש לרצפה, ומתמחה בשירותים כמו הסרת כתמי חלודה. זה יבטיח לכם לא רק ניקיון יסודי אלא גם ניקיון נכון ופונקציונלי של הרצפה, שיאפשר לכם ליהנות מרצפה שנראית טוב, ולא רק נראית נקי. עם רצפה כזו הבית ירגיש לכם כמו סוויטה יוקרתית מבלי שהחלפתם אריח אחד ברצפה, ושילמתם על הטיפול הרבה יותר בזול מאשר על קנייה והחלפה. פוליש לרצפה מוסיף המון לניקיון הבית שלכם ותורם לכם רצפה חסרת פשרות, מבריקה, נקייה, וחשוב מכך – כזו שתשמור על עצמה לאורך זמן כמשטח עמיד בפני רוב מפגעי העתיד. מי שהחליט לעשות פוליש ווקס וללטש את רצפתו, החליט למעשה לספק לה עוד שכבת הגנה. נסו ותיווכחו!