חברת פוליש מציעה מגוון טיפולי פוליש לרצפה על פי צרכי הדייר

חברת פוליש מציעה מגוון רחב של שירותים לשיקום הרצפה והברקתה. השירותים ניתנים על פי צרכי הרצפה. חלקם יקרים ומצריכים עבודה עם חומרים בעלי עלות ניכרת, וחלקם זולים ומצריכים עבודה עם חומרים פשוטים יותר. על פי רוב, היוקרה של חומר הפוליש מתבטאת באריכות זמן העמידות של הטיפול. ככל שהטיפול גורם לרצפה להחזיק יותר זמן מעמד כמבריקה ושלמה, כך עלות השירות יקרה יותר. חברת פוליש ממליצה לכם לקרוא את שלפניכם ולהזמין שירות אך ורק על פי מצבה של הרצפה שלכם כפי שיתואר בכתובים.

פוליש קריסטל לשיקום מלא של הרצפה

אם הרצפה שלכם בלויה לחלוטין, סדוקה, מחוררת, מעופשת, כתמי טחב נעשו דבר שבשגרה, וכד' פוליש ווקס לא יעזור לכם, חד וחלק. אתם תצטרכו פוליש קריסטל, אם בכלל. אם הנזק מאד גדול, ייתכן כי לא יהיה מנוס מהחלפת הרצפה. ברוב המקרים, פותר פוליש קריסטל בעיה זו. במסגרת טיפול פוליש מסוג זה משתמשת החברה בחומר שהוא גם להברקה וגם לשימור הרצפה לאורך זמן רב מאד. למעשה, אתן עשויים ליהנות ממספר שנים לא מועט של רצפה מבריקה ומלוטשת.

פוליש ווקס לתיקונים קלים ועבודות פוליש בסיסיות ברצפה

בשונה מהקריסטל, פוליש ווקס הנו פוליש בסיסי יותר ופשוט יותר, משום שחומר המריחה אינו נועד לשימור לזמן ארוך. הוא פחות עמיד, אך עושה את העבודה כאשר נדרשים תיקונים קלים, והברקות קלות של הרצפה. לרוב, שירות זה נצרך כאשר מצבה של הרצפה טוב, אך לא הכי טוב, ויש צורך להחזיר לה את הברק. במקרים של ריבוי סדקים ושברים ברצפה השירות הרבה פחות מומלץ ממה שחושבים.

חברת פוליש מנוסה עם שנות ניסיון רבות מאחוריה

אנו חברה העוסקת בפוליש לא מעט זמן. אנו מעסיקים את מיטב עובדי ופועלי פוליש, ממפעילי מכונות ועד מלטשים מקצועיים. סוד ההצלחה שלנו טמון בכוח העבודה אך גם באמינות ובשירותיות שסיפקנו ללקוחות שלנו מאז ומעולם. השקיפות היא חלק ממסע העבודה שלנו, ועל פיה אנו מיידעים כל לקוח אלו טיפולים נדרשים לדירתו, ומעניקים לו הצעת מחיר בהתאם. אישור הפרויקטים שהמלצו גורם בסבירות גבוהה להשבחת ביתו של הלקוח.