You are currently viewing ניקיון בתים על ידי חברת ניקיון מקצועית ומנוסה

ניקיון בתים על ידי חברת ניקיון מקצועית ומנוסה

ניקיון בתים ניתן לביצוע בעצמכם, אך מי שמעוניין לשפר את מראה הבית שלו עד כדי העלאת שוויו הכלכלי לצרכי מכירה או השכרה – יעשה את זה דרכנו. אנו חברת ניקיון מקצועית אשר ביצעה בעברה ניקיון בתים מכל הסוגים, והיד עוד נטויה. ליווינו את דייריו המקוריים של הבית וסוחרי נדל"ן שהחזיקו בדירות משלהם לצרכי מסחר. במקרים רבים בהם הבית נכנס לשלב המסחרי של תולדותיו, אנחנו היינו אלה שביקרנו בו ונתנו שירות לבעליו. מה השירות כלל, אתם ודאי שואלים?

ניקיון בתים יסודי עד רמת הגרגר

אנחנו נסייר בבתים שלכם, נזהה כתמי חלודה,, קורוזיה והצטברות של חול, ונפעל להסרת המפגעים הללו. כמו כן, נשתמש בחומרי ניקיון מפיצי ריח טוב. אנו נטפלים גם במשטחים קשיחים המיועדים לניקיון ונמצאים בחצר הבית כמו דקים, פרקטים לגינה וכד'. הבית שלכם יהווה חגיגה לדייריו העתידיים וכמובן לכם. כשתעמידו את הבית שלכם למסחר באזור המגורים, אתם תראו שגם בלי מודעת מסחר ממולחת אתם תצליחו להביא קהל, שרובו יגיע מפה לאוזן.

פוליש מקיף עד להברקת כל משטח ריצוף בבית

אנו נספק שירותי חברת פוליש מלאים. כמי שמיישמת פרויקטי חברת פוליש, חברה זו מבצעת עבודות הברקה וליטוש משטחי ריצוף מכל הסוגים. אנו בוחנים את המשטחים, בודקים שהם מתאימים לשירות וממליצים על שירות הפוליש הרלוונטי. בחלק מהמקרים יהיה זה פוליש ווקס ובחלקם – פוליש קריסטל שיתאים. ניקיון בתים משולב פוליש הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להבטיח את ניקיון ביתכם או דירתכם.

עוד על ניקיון בתים על ידינו

אנו מעניקים שירותים גם לדיירים, ולא רק לסוחרי נדל"ן. דיירים שהזניחו את דירתם, שהגיעה לסף סניטציה ירוד, דיירים שבדחירתם ישנם מוקדי זיהום ברורים ומובהקים, ודיירים שנמצאים לפני הבאת אורחים חשובים לביתם – נעזרו בנו בעבר ועדיין נעזרים. במקרים אלה אנו אחראיים לניקיונהּ המלא של הדירה והשבחתהּ ביחס לעבר. כאשר אתם מנקים בעצמכם את הבית, ולא מצליחים להסיר טחב עם סבון רגיל, החומר היחיד שמותר לכם לנסות במקומו הוא מסיר שומנים. כל חומר אחר, למשל חומרי חומצה לניקיון משטחים שונים, עשוי לערער את מראהו של הריצוף ולפגום בו הלכה למעשה. במקרים אלו, רק חברת ניקיון מקצועית תהיה לכם לעזר.