ניקוי שטיחים איכותי

ניקוי שטיחים איכותי הוא משהו שאסור לנו להתפשר עליו… חברת ניקיון – פוליש ברקת תבצע עבורכם את כל סוגי ניקיונות השטיחים, הסרת שטיחים ושאיבות מכל סוגי השטיחים והריפודים בשיטות מתקדמות המותאמות לכל סוגי השטיחים.

ניקיון שטיחים – ציוד/חומרי ניקיון…

ניקוי שטיחים באמצעות קומפרסור וקיטור בהקצפת מים (95% קצף, 5% מים). בצורה זו השטיחים והריפודים מתייבשים מהר – תוך שעתיים מתום העבודה . אנו משתמשים בציוד מתקדם ובחומרי ניקיון חזקים ולא מסוכנים העומדים בתקנים ומגיעים ממקורות אמינים . כל אלה מבטיחים תוצאות מדהימות בכל פעם מחדש, חומרי הנקיון בהם משתמשת החברה מתאימים לכל סוגי השטיחים. חלקם הם חומרי חיטוי נגד שתן של כלבים וחתולים , וחלקם מנטרלי ריחות לא נעימים. לכל שטיח יש את החומרים המתאימים לו בהתאם לצבע ולסוג הבד ממנו הוא עשוי. חברתנו מתמחה בשאיבת הצפות ותיקון הנזקים. יש לציין כי שאיבת הצפה צריכה להתבצע במהירות האפשרית כדי למנוע נזק בילתי הפיך!

אנו חברת ניקיון פוליש ברקת מתמחים בפוליש בכל סוגי המרצפות…

פוליש בריצוף, פוליש מרצפות אבן, פוליש בריצוף שיש, פוליש ריצפת אבן חלילה, פוליש מרצפות שומשום, פוליש לריצפת שיש פרלטו, פוליש לרצפות טרצו, פוליש בריצוף טרקוטה,פוליש לאבן מצפה, פוליש לרצפת אבן חברון, פוליש מרצפות טרווטרין ועוד… לשטיח בתוך הבית יש תפקיד חשוב והוא בעל ערך לתקופה ארוכה, השטיח נותן לך ולמשפחתך תחושה של חמימות ונוחות.

חברת ניקיון פוליש מקצועי

הסרת שטיחים והסרת ציפויי PVC…

הסרת שטיחים מקיר לקיר זו עבודת אומנות מיוחדת,כמו כן הסרת השטיח נעשה ע"י מומחים שמשתמשים בחומרי ניקיון באיכות ובציוד מתקדם, המאפשר את הסרת הציפוי ואת ניקוי הדבק ביעילות גבוהה. בסיום מורחים על הרצפה חומר מסוג פוליש ווקס או פוליש קריסטל המחזיר את הברק למרצפות, אנו ממליצים לשלב ליטוש עם פוליש קריסטל בכדי לקבל תוצאות מושלמות. אנו חברת ניקיון ברקת נעניק לכם חינם ללא כל התחייבות מצידכם, יעוץ והכוונה בכל תחום מתחומי ההתמחות שלנו.