You are currently viewing פוליש קריסטל הנו טיפול יוקרתי לרצפה המספק לה גם ברק וגם עמידות לטווח ארוך

פוליש קריסטל הנו טיפול יוקרתי לרצפה המספק לה גם ברק וגם עמידות לטווח ארוך

חברת פוליש ממליצה לכל מי שזקוק לפוליש ולקבל תוצאה טובה באמת – לצרוך פוליש קריסטל. רק פוליש מסוג זה מספק את כל הברק שהרצפה צריכה ויתרה מכך – שומר עליה כרצפה מבריקה לאורך זמן. פוליש קריסטל הוא אחד מהטיפולים היוקרתיים ביותר לרצפה שלכם, אך מי שמעוניין בתוצאות לטווח הארוך, ולפטור את עצמו מלקנות רצפה חדשה, צריך לדאוג שהפרויקט יתבצע ב- דל"ת אמותיו.

היתרונות של פוליש קריסטל על פוליש ווקס

פוליש קריסטל מסיים את הסאגה של חוסר הברק, ואתם נהנים ממשטח מבריק למשך זמן רב מאד. פוליש ווקס אינו טיפול שזו התוצאה שלו, אם כי הגימור הסופי מיד בסיום הוא גימור נקי ומלוטש דיו. ברם השרידות של הטיפול הזה אינה גבוהה. פוליש מסוג קריסטל גם מספק משטח מבריק מאד וגם מבטיח שרידות לאורך זמן לא מועט. חשוב מאד לעקוב אחר ההוראות שלנו לביצוע השימור הלכה למעשה, להימנע מלהשתמש בחומרי ניקיון מסוימים ולהעדיף אחרים.

חברת פוליש המתמחה בפוליש קריסטל תבצע את המשימה עבורכם

אנו נבחן את הבית, נאשר שהוא מתאים לפוליש מסוג זה ונתחיל בגיבוש צעדים ראליים לביצועו. אנו ננקה ונמרק את הרצפה, ולאחר מכן נדביק את החורים והסדקים. אנו נשתמש במיטב חומרי הפוליש לשם ביצוע ההדבקה וההשלמה, ולבסוף נבצע את ההברקה הקריסטלית הנדרשת, שגם תספק ברק למשטח שביצענו בו זה עתה את העבודה וגם יתרום רבות לשיפור מראה הבית שלכם, הברקתו והעמדתו במצב מחמיא של אור יקרות.

תמחור השירות

­שלא כמו פוליש ווקס, המחיר כאן אינו נמוך, אבל ניתן לומר ממה הוא נובע. הוא מתבסס על עלות החומרים להדבקה ולהברקה, ועל עלות הנזק שיש לכם בדירה: מה צריך לעשות על מנת להפסיקו. עלות זו מוכפלת בעלות השימוש בחומרים מסוימים לכל ס"מ משטח, וכך מתקבלת התוצאה הסופית. ייתכנו שינויים בתמחור על בסיס הזמנת פרויקטי ניקיון ופוליש נוספים. מובטחת עבודה יסודית, מקצועית, מהירה ויעילה שתספק לכם במהרה את התוצאה לה פיללתם כשתכננתם לקרוא לנו: בית מבריק, נקי, היגייני ומוכן לשימוש מחודש, כולל להשקעה במכירתו או בהשכרתו של הנכס.