You are currently viewing ניקיון משרדים על ידי חברה: עובדים במשרדים צמודי קרקע, בניינים ופרויקטים

ניקיון משרדים על ידי חברה: עובדים במשרדים צמודי קרקע, בניינים ופרויקטים

נמאס לכם שהחברה המנהלת של פרויקט בניין המשרדים מבצעת עבודה "כי צריך" ולא עבודה רצינית ומקיפה שהתמורה לה היא הברקה מלאה של המשרד? גם אתם חושבים שהסתמכות על עובדי קבלן או סטודנטים במשרות זמניות זה לא מכובד ולא משרת את הפרסטיג'ה הגבוהה של המשרד שלכם? אתם לא לבד. יותר ויותר בעלי משרדים שפועלים מתוך בנייני-פרויקט מוותרים על שירותיו של המשכיר, משלמים פחות שכירות, ובמקום זאת מביאים אותנו לאספקת שירות ניקיון משרדים מקצועי. אנו חברת ניקיון בעלת ניסיון רב שנים בניקוי כל סוגי המשרדים, החל מצמודי הקרקע ועד לאלה שנמצאים בבניינים של פרויקטים. אנו משרתים גם משרדים שפועלים מתוך בניינים בודדים. אנו משמשים גם חברת פוליש.

מה אנו מספקים לבעלי המשרדים?

ניקיון משרדים מקיף – שירות ניקיון המשרדים המקיף שלנו כולל ניקיון רציני ביותר של כל חלל במשרד, כולל פירוק שטיחים ארוכים והוצאתם לאחר הזזת כל תכולת הריהוט שנמצאת עליהם. לאחר מכן אנו נעקור מדפי מזכירה ודלפקים וננקה כל מה שהצטבר שם. אנו גם ננקה את חלונות המשרדים, נסיר חלודה מהקירות ונספק לכם משרד שהוא לא רק נקי, אלא גם ריחני, נעים לשהייה ונראה הרבה יותר טוב טרם הקריאה לנו.

שירותי פוליש – אנו נבצע שירותי חברת פוליש במלואם, תוך בחינת הרצפה שלכם במטרה לזהות את סוג הטיפול המתאים. הפוליש עשוי להיות קריסטל או ווקס. אנו נבצע את הפוליש במלואו, והתוצאה היא, כמובן, רצפה שתחזור להבריק, לנצוץ ולזהור ממש כמו בימים שהתחלתם לעבוד במשרד.

ניסיון רב שנים בכל משרד

הנעשה בחללי המשרדים במקומות בהם אנו עובדים לא זר לנו, ולכן, כמי שמפקים שירותי חברת ניקיון ופוליש, אנו לא מופתעים משום תרחיש. אנו מתורגלים היטב, ויודעים בדיוק איזה רהיט להוציא ואיזה דלפק לשחרר מההברגה, לעומת אלו שאנו נשאיר במקומם. מדוע? כי יש לנו מספיק ידע להבין מה יימצא שם, וההערכות שלנו תמיד היו נכונות. המשרדים שאנו מטפלים בהם תמיד מוגשים נקיים, עם מרצפות מלוטשות ועם בעלי-משרד מרוצים וחייכניים. נסו גם אתם שירות ניקיון משרדים, ותיווכחו שאפשר גם אחרת, וניתן להגיע לרמות מאד גבוהות של ניקיון, שנדיר למצוא בשוק בימים אלה.