You are currently viewing חברת ניקיון מבצעת שלל משימות לניקוי הבית והשבחתו

חברת ניקיון מבצעת שלל משימות לניקוי הבית והשבחתו

אם גם אתם מעוניינים בבית נקי, משובח, וכזה אשר ניתן אף לשקול להעלות את ערכו, אתם זקוקים לשירותה של חברת ניקיון שהיא גם חברת פוליש מקצועית. חברה זו אמונה על ניקיון בתים מכל הסוגים, החל מצמודי קרקע, ועד דירות בבניינים ובפרויקטים של כמה בניינים. חברת ניקיון זו מבצע שלל משימות ניקיון שישפרו את מראה הבית ויהפכו אותו לנקי והיגייני יותר. כחברה, אנו ממליצים על השכרתנו ללקוחות הבאים.

השבחת נכס לפני מסחר

ניקיון בתים היא פעולה שרבים עושים לפני השבחת הנכס, אך רוב הסוחרים אינם מנותקים, ויודעים שלא משנה כמה קשה הם יעבדו, תמיד יהיה כתם הטחב או החלודה שיירד לתהום הנשייה ולאחר מכן יעיב על הפרויקט כשהם יתחילו לסחור בנכס. בדיוק בשביל זה יש צורך באפס טעויות ניקיון, ואת זה עושים רק באמצעות חברת ניקיון מקצועית שיודעת מה היא עושה ומבצעת את הפרויקט על הצד הטוב ביותר.

ניקיון בתים מוזנחים ומעופשים

מי שגר בכזה בית או מטפל בדייר שגר בבית דומה – יודע. במקרה כזה אין מנוס מכך שחברת ניקיון תקח חלק בפרויקט ניקיון בתים. במקרים מסוימים החברה תתפקד כמו חברת פוליש, ובמקרים אחרים בהם הרצפה הרוסה לחלוטין אנו עשויים להמליץ על החלפתהּ.

עבודה בהתראה מראש: סוגי משימות ומחירים יימסרו מבעוד מועד

אנו נמסור לכם את כל חבילת הניקיון הנדרשת עוד במעמד סגירת העסקה מולנו. אנו נעשה זאת גם כאשר אנו מתפקדים כחברת ניקיון וגם בשמשנו חברת פוליש. כל פרט בטיפול בדירה שלך יימסר לך, וייקבע לו מחיר. המחיר לעתים יהי FIX ולעתים יהיה תלוי במאמצים ובמשאבים שיושקעו בדירה.

סיום העבודה בנכס משובח תמיד

חברתנו תמיד תסיים פרויקטים בבתי לקוח כשהם נקיים, מוכנים לשימוש חוזר ויכולים לשמש לא רק את הדיירים עצמם. גם קונים או שוכרים פוטנציאליים יתנו עדיפות לדירה שלכם. אנו ביצענו פרויקטים בדירות רבות, וכך תמיד סיפרו לנו הלקוחות שצרכו את השירות. לכן, אם אתם רוצים משהו טוב באמת, קחו אותנו וזכו לרצפה נקייה, מלוטשת, מבריקה, ללא חלודה וללא מוקדי זיהום. עבודה מקצועית מובטחת. תמורה ללא היכר לדירה שלכם תתקיים בכל פרויקט שתזמינו ויימצא על ידנו מתאים לביתכם.